توجه به تولید و اشتغال به عنوان یک مسئله محوری/ در زمان مسئولیت ما نباید کار متوقف شود

آیت الله رئیسی با بیان اینکه با روحیه جهادی و انقلابی می توان کار را پیش برد، گفت: در زمان مسئولیت ما نباید کار متوقف شود و باید پروژه ها اجرایی و عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه امروز (پنجشنبه ۳۰ آذر) در نشست توسعه زنجیره‌های ارزش با حضور فعالان اقتصادی گلستان گفت: امروز وظیفه ما وظیفه سنگینی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «باید خستگی ها را کنار گذاشت و با امید حرکت کرد»، باید تلاشمان را مضاعف کنیم.

رئیس جمهور افزود: باید به کارها نگاه تحولی داشت و به ظرفیت ها توجه شود و باید در انجام کارها خستگی ناپذیر بود. ظرفیت پیدا کردن بسیار مهم است و موجب یاس و ناامیدی انسان نمی شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان گلستان، گفت: لایروبی خلیج گرگان یک کار جهادی بود و تهدید تبدیل به فرصت شده است و باید از آن نهایت استفاده را کرد.

آیت الله رئیسی از مدیران حاضر در این نشست خواست تا از تمام ظرفیت هایشان برای افزایش بهره وری استفاده کنند و باید در بهره وری دستگاه ها تجدید نظر شود.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت های استان گلستان احیا شود و دغدغه های مردم این منطقه برطرف شود.

رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در استان گلستان، گفت: این کاهش قابل قبول نیست، باید اشتغال واقعی ایجاد شود تا شاهد کاهش بیکاری باشیم.

وی افزود: تولید و اشتغال باید به عنوان یک مسئله محوری توجه و نگاه شود و باید یک حرکت تحولی در این راستا انجام شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه فعال کردن بخش خصوصی و تعاونی در برنامه ششم، پنجم و چهارم دیده شده است، گفت: دولت نمی تواند متصدی در حوزه اقتصاد باشد و باید این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی افزود: باید از بخش خصوصی حمایت حقوقی و مالی شود تا شاهد اقتصادی پر رونق باشیم.

رئیس جمهور، همکاری و وحدت و انسجام مدیران دستگاه های اداری استان را ارزشمند خواند و گفت: باید قدر این نعمت را بیش از پیش دانست.

وی تاکید کرد: باید با انجام اقدامات خوب امید و مشارکت و نشاط اجتماعی را در بین مردم و جوانان ایجاد کرد و نباید درگیر حاشیه ها شد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه با روحیه جهادی و انقلابی می توان کار را پیش برد، گفت: در زمان مسئولیت ما نباید کار بماند و باید پروژه ها اجرایی و عملیاتی شوند.

کد خبر 1740181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha