مسیحیان در مقابل ظلم صهیونیست‌ها قیام کنند

حجت الاسلام غبیشاوی از مسیحیان خواست تا به تبعیت از حضرت عیسی (ع)  در مقابل ظلم بی‌سابقه صهیونیست‌ها و سکوت و همراهی دولت‌های مسیحی قیام کنند و گفت: صهیونیست‌ها باید از کشتار بی‌رحمانه کودکان، اطفال، زنان و بی‌گناهان فلسطین جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۱ دی ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت مسیح (ع)، اظهار کرد: در آستانه میلاد پیامبر اولولعزم حضرت مسیح (ع)، پیامبری که قرآن با عظمت از او یاد کرده و فرشتگان بشارت آمدنش را می‌دهند به سر می‌بریم که در دنیا و آخرت شایسته و برگزیده و از مقربان درگاه الهی است.

 خطیب نماز جمعه آبادان، از مسیحیان خواست تا به تبعیت از حضرت عیسی (ع)  در مقابل ظلم بی‌سابقه صهیونیست‌ها و سکوت و همراهی دولت‌های مسیحی قیام کنند و افزود: صهیونیست‌ها باید از کشتار بی‌رحمانه کودکان، اطفال، زنان و بی‌گناهان فلسطین جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: صهیونیست نه تنها دشمن اسلام، بلکه دشمن بشریت است اما عمر آنها به زودی پایان خواهد یافت.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخشی از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) نیز اشاره مرد و یاد آور شد: حضرت ام البنبن (س) مادر نمونه‌ای بود که با تقدیم فرزندان خود به اسلام تبدیل به الگویی برای زنان جامعه اسلامی شد.

وی ادامه داد: در عصر امروزی مادرانی را دیدیم که در هشت سال دفاع مقدس چندین فرزند خود را تقدیم ایران عزیز کردند.

امام جمعه آبادان، همچنین با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: نقش مادران و همسران شهدا در حوادث عصر کنونی بسیار پررنگ است و ما با داشتن چنین مادران و همسرانی فرهنگ شهادت و شهیدپروری را به بیرون از مرزها منتقل کردیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی فرهنگ شهادت و شهیدپروری را به خارج از مرزها منتقل کرده است، خاطر نشان کرد: در غزه اکنون مادران فرزندان خود را فدای وطن خود کردند و دشمن از این موضوع مستأصل شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله سایبری دشمن به جایگاه‌های عرضه سوخت نیز اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن زمانی که مستأصل شد اقدامات انتقام جویانه خود را به طریق های مختلفی می‌گیرد، حمله سایبری دشمن به جایگاه‌های سوخت در عرض ۲ روز به دست جوانان این مرز بود خنثی شد.

وی عنوان کرد: دشمن زمانی که در دریای سرخ شکست خورد، کشتی‌های حامل کمک به غزه متوقف شد اقدام به حمله سایبری کرد اما باز هم برابر ایران با شکست مواجه شد.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به شهادت ۱۱ تن از حافظان امنیت در راسک گفت: دشمن مزدوران خود در ایران را برای به شهادت رساندن حافظان امنیت در راسک تحریک کرد و قطعا این اقدام بی‌پاسخ نخواهند ماند و نیروهای مسلح ما برخورد قاطعی در این خصوص خواهند داشت.

کد خبر 1740252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha