توزیع ۶۰بسته یلدایی مهدویی در بین نیازمندان

رمه دار گفت: جوانان مسجد به همراه مرکزخیریه نیکوکاری مهر امام رضا (ع) اقدام به تهیه ۶۰ بسته یلدایی برای کمک به نیازمندان شناسایی شده کردند.

مجتبی رمه دار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستنان از استان کرمانشاه با اشاره به حمایت از نیازمندان یکی از برنامه های کانون های مساجد است، گفت: با توجه به اینکه مصداق های روشن آیات نورانی قرآن کریم ومعارف ارزشمند دینی در امر خطیر انفاق وحمایت ازمستمندان ونیازمندان دردمند جامعه هستند در راستای توصیه های رهبر انقلاب در امر خدمت رسانی به طبقه محروم که ولی نعمتان ما هستند

مدیر کانون فرهنگی وهنری شهدای روستای جیحون آباد افزود: با همکاری مرکزخیریه نیکوکاری مهر امام رضا(ع) شهرستان صحنه  وباتهیه اقلام و مواد خوراکی  همچون ۲۵بسته گوشت گوسفندی، برنج، رب، روغن، ماکارونی، رشته، سویا، قند، میوه، مواد بهداشتی وانواع متنوع تنقلات شب عیدی بین ۶۰ نفراز آنان توزیع شده است.

توزیع ۶۰بسته یلدایی مهدویی در بین نیازمندان

وی خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری در کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه به نحو مطلوبی عمل کرده اند و نیازمندان مساجد و محلات را به خوبی می شناسند و بسته های معیشتی را با حفظ آبرو تحویل می دهند.

رمه دار تصریح کرد: در قرآن مجید و روایت های اسلامی دستور داده شده که به افراد نیازمند و محروم کمک کنیم چون اسلام فقر را یک نوع بیماری و انحراف و واکنش نامطلوب در جامعه می داند.

کد خبر 1740305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha