کانون‌های مساجد کردستان مربیان واجد شرایط را معرفی کنند

کیامهر گفت: اولین دورهٔ بین‌المللی «جایزه معلم» ویژه معلمان و مربیان فعال در کانون‌های مساجد کشور است که مهلت ثبت نام در این دوره تمدید شد.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: ستاد کانون‌های مساجد کشور به منظور معرفی معلمان و مربیان کانون‌های مساجد دوره بین‌المللی «جایزه معلم»   را برگزار می‌کند.

وی افزود: براساس اجرای این دوره معلمان و مربیان مسجدی سطح کشور و استان کردستان می‌توانند با ثبت نام در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام این دوره بیان کرد: کانون‌های مساجد استان باید برای شرکت در این دوره معلمان و مربیان برتر مسجدی را معرفی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان  خاطرنشان کرد: این جایزه با هدف تکریم و تقویت شأن اجتماعی مقام معلم به یک یا چند معلم به‌صورت مشترک اهدا می‌شود.

کیامهر اضافه کرد: مخاطب جایزه این دوره معلمان، مدرسان و مربیانی هستند که حداقل ۳ سال گذشته سابقه فعالیت داشته و برنامه‌شان این است که ۳ سال آینده نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

وی معیارهای ارزیابی را شایستگی‌های فردی و حرفه‌ای، تأثیرگذاری و نوآوری در روش‌ تعلیم‌وتربیت، تأثیرگذاری بر زندگی و نیازهای فردی شاگردان، تعامل سازنده با جامعهٔ محلی و وجههٔ اجتماعی اثرگذار و با توانایی الگو شدن دانست.

کیامهر اضافه کرد: مبلغ جایزه یک میلیارد تومان به عنوان جایزه تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه  مهلت ثبت‌نام و زمان معرفی برگزیدگان  تا ۳۰ آذر بود، گفت: برای معلمان و مربیان فعال در کانون‌های مساجد کشور این زمان تا ساعت 12 روز دوشنبه 4 دی تمدید شد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  muallemprize.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1740471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha