لزوم استفاده از مفاهیم قرآنی در زندگی

حجت‌الاسلام آقاتهرانی، گفت: باید از مفاهیم قرآنی در همه ابعاد زندگی و کاری استفاده کنیم تا همه مشکلات دنیوی و اخروی برطرف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حضور یافت و با مدیر این اداره کل دیدار کرد.

 در این دیدار مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از اولویت‌ها، ویژگی‌های فرهنگی و خدمات اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ارائه کرد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی، پس از این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود بودجه فرهنگی اظهار کرد: برای افزایش بودجه فرهنگی پیگیری و تلاش شده و مسئولان برنامه و بودجه توجه خوبی نسبت به بودجه فرهنگی دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، فرهنگ را حوزه‌ای زیربنایی دانست و افزود: اگر فرهنگ را به خوبی پاس بداریم، شاهد رشد اقتصاد خواهیم بود.

وی به اهمیت و نقش قرآن در مسائل فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: باید از مفاهیم قرآنی در همه ابعاد زندگی و کاری استفاده کنیم تا همه مشکلات دنیوی و اخروی برطرف شوند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی، ضمن تشریح اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی تصریح کرد: در برنامه هفتم و بودجه نسبت به موضوعات قرآنی و فرهنگی توجه و وقت ویژه‌ای قرار داده شد.

وی خاطر نشان کرد: خوزستان استانی شناخته شده برای همه به ویژه افراد انقلابی است که بخش عمده فرهنگ انقلاب، جنگ و جهاد در این استان رقم خورده و حقی به گردن همه به ویژه مجلس و دولت دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با مسائلی از جمله اهمیت برگزاری انتخابات پرشور، توجه به فضای مجازی و مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر دولت در خوزستان پرداخت.

کد خبر 1740856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha