کتاب خوب| حماسه ۹دی

کتاب حاضر مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی حماسه‌ی ۹ دی و گزارش حوادث ۸ ماه فتنه‌ی ۸۸ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، کتاب «حماسه‌ی ۹ دی»  مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی حماسه‌ی ۹ دی و گزارش حوادث ۸ ماه فتنه‌ی ۸۸ نوشته مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در ۲۳۰صفحه به همت انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

این اثر به صورت گذرا به برخی از ریشه‌های اصلی شکل گیری فتنه پرداخته است و تا آبان سال ۱۳۹۴ به‌روز شده و در مورد بیانات مربوط به سال ۸۸ برخی از نکات تاریخی آن دوران و به اصطلاح شأن نزول بیانات را به صورت کوتاه یادآور شده است.
همچنین این اثر با رعایت سیر تاریخی بیانات، مخاطب را با تاریخ همراه میکند و این همراهی، فواید متعددی را برای او به‌همراه خواهد داشت. مخاطب نکته‌سنج، مدیریّت میدانی مقام معظم رهبری را خواهد دانست و خواهد فهمید که به آگاهی رساندن عموم مردم چقدر سخت و زمان‌بَر است.  

در بخشی از این کتاب می خوانیم:  رهبر عالی‌قدر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سال ۱۳۸۹، نٌه دی را یوم‌الله نامیدند و فرمودند: «۹دی و ۲۲ بهمنِ پارسال جزو ایام‌الله ـ به معنی حقیقی ـ کلمه بود. دلها دست خداست. خدای متعال این دلها را آورد وسط صحنه، ملت ایران عظمت خودش را نشان داد.»

کد خبر 1741575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha