دشمن در تلاش است مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد

حجت الاسلام تسخیری گفت: بدخواهان نظام تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری امروز (شنبه ۹ دی) در آیین گرامیداشت حماسه ۹ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با بیان  اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است اظهارداشت: بدخواهان نظام تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: مردم بصیر و آگاه ایران همواره فتنه‌های دشمن را خنثی کرده و در این عرصه نیز با حضور خود فتنه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با اشاره به رویکرد سازنده دولت سیزدهم در قبال کشورهای غربی، اظهار داشت: دشمن امروز عصبانی است چون دولت سیزدهم مقاوم است و همچون دولت گذشته اهل تسلیم و سازش نیست.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه تنها حکومت دینی که نقش فعالانه‌ای در قبال دشمنان اسلام دارد، جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: دشمن می‌خواهد به این حکومت در قالب جنگ نیابتی ضربه بزند.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: حضور مردم در آیین گرامیداشت ۹ دی به این معناست که هر فتنه دیگری از سوی دشمنان نظام رخ دهد ملت ایران سیلی محکمی به آنها می زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: طراحان فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند اما هیچگاه به هدف شوم خود نرسیدند.

کد خبر 1741663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha