تعامل گسترده با کمپین جهانی آتش بس غزه در سال نو میلادی

برگزارکنندگان کمپین جهانی آتش بس از مردم سراسر جهان خواستند در لحظه سال نو میلادی با آنها مشارکت کنند تا خواسته شان خود برای آتش بس در غزه فریاد بزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی۲۱، کمپین جهانی آتش بس در غزه که در شب سال نو میلادی به منظور توقف همه جانبه جنگ در غزه راه اندازی خواهد شد، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است و کاربران شبکه‌های اجتماعی برای تحقق آتش بس در غزه برگزارکنندگان این کمپین را یاری می کنند.

سازمان دهندگان این کمپین قصد دارند  پیام خود را در شب سال نو در سراسر جهان به طور مستقیم پخش کنند و از شرکت کنندگان خواسته اند برای دریافت لینک پخش، صفحات کمپین را دنبال کنند.

مردم از سرتاسر جهان با این کمپین با زبان‌های مختلف تعامل کردند و فیلم‌های ویدئویی را برای تشویق مردم جهان برای مشارکت در این فعالیت در صفحات خود منتشر کردند.

در بیانیه کمپین آمده است: هدف آن فراخوانی برای تبدیل شدن لحظه جشن سال نو به «فرصتی به منظور تصمیم‌گیری برای آینده‌ای روشن‌تر» است.

براساس این بیانیه، با کشته شدن نزدیک به ۳۰ هزار غیرنظامی از جمله بیش از ۱۰ هزار کودک، تنها تصمیم ما در سال جدید فراخوانی برای آتش بس دائمی است.

 در این بیانیه تاکید شده است: هدف ما تغیر شمارش معکوس سنتی برای سال نو به شمارش معکوس تاثیرگذار برای آتش بس دائمی در غزه است.

بشری محمد، سخنگوی این کمپین، گفت: آتش بس دائمی اولین گام برای پایان دادن به وضعیت اسفناک کنونی و حرکتی ملموس به سوی آینده ای است که در آن جوامع آسیب دیده می توانند بازسازی و احیا شوند.

 علاوه بر این، بیانیه کمپین تأیید می کند: هرکسی که مایل به شرکت در کمپین جهانی است، تنها کاری که باید انجام دهد، این است که با نقاشی و شعارهای آتش بس در جشن های سال نو شرکت کند و زمانی که لحظه شمارش معکوس فرا رسد، ما این کار را انجام خواهیم داد.

این کمپین در اواسط ماه دسامبر در لندن توسط گروهی از فعالان جوان که از طریق شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند، راه اندازی شد.

کد خبر 1741754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha