کلنگ بنای جدید مسجد جامع لوندویل به زمین زده شد

با حضور جمعی از مسئولین محلی، کلنگ بنای جدید مسجد جامع شهر لوندویل شهرستان آستارا به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم کلنگ زنی بنای جدید مسجد جامع شهر لوندویل شهرستان آستارا امروز(یکشنبه، ۱۰ دی) با حضور حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی امام جمعه، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه، نعمت یاورپور شهردار لوندویل، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان امام جماعت مسجد، هیئت امنای مسجد و جمعی از شهروندان شهر لوندویل به زمین زده شد.

با بهره‌برداری از بنای جدید مسجد جامع، ۴۴۴ متر به مساحت کنونی مسجد افزوده می‌شود.

در بنای جدید مسجد یک ساختمان سه طبقه احداث می‌شود به صورتی‌که در طراحی آن دفتر پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران، دفتر امام جماعت مسجد و مرکز فرهنگی و آموزشی نیز در نظر گرفته شده است.

کلنگ بنای جدید مسجد جامع لوندویل به زمین زده شد

حجت‌الاسلام یحیی عبادیان در آیین کلنگ زنی بنای جدید مسجد جامع شهر لوندویل،اظهارکرد: افراد زیادی در مساجد تربیت و با احکام الهی و قرآنی آشنا می‌شوند.

امام جماعت مسجد جامع شهر لوندویل با بیان‌اینکه احداث مسجد و مشارکت در ساخت آن، از جمله اعمالی است که پیشوایان دینی ما بارها و بارها بر انجام آن تاکید کرده‌اند، افزود: امیدوارم با کمک خیرین و مسئولان، عملیات احداث بنای جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

حجت‌الاسلام عبادیان با اشاره به اینکه حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بنای جدید به اتمام برسد، خاطرنشان‌کرد: خیرین و شهروندانی که می‌خواهند در امر ساخت بنای مسجد دست ما را بگیرند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۳۳۱۲۱۱۰۰۵۱۷۶۶ یا شماره شبای ۲۰۱۵۰۰۰۰۰۴۳۳۱۲۱۱۰۰۵۱۷۶۶ نزد بانک سپه به نام مسجد جامع شهر لوندویل واریز کنند.

کد خبر 1741859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha