تلاش برای مشارکت مردم در انتخابات جهاد اکبر است

جانشین رییس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه تلاش برای مشارکت مردم نوعی جهاد اکبر محسوب می شود، گفت: استادان دانشگاه و همه افرادی که تریبونی در مساجد، مدارس، محیط های دانشگاهی و دیگر فضاهای جامعه در اختیار دارند باید برای ترغیب بیشتر مردم به حضور در عرصه انتخابات تلاش کنند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمدرضا ابن الدین حمیدی، یکشنبه شب در نشستی با استادان دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه مشارکت در انتخابات فرصت های جدیدی پیش روی نظام ایجاد می‌کند از اساتید دانشگاه ها درخواست کرد نسبت به ترغیب مردم برای حضور در انتخابات تلاش کنند.

جانشین رییس بسیج اساتید کشور اظهار کرد: امروز یکی از محورهای جهاد تبیین، تلاش برای افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات پیش رو است.

وی تصریح کرد: استادان دانشگاه و همه افرادی که تریبونی در مساجد، مدارس، محیط های دانشگاهی و دیگر فضاهای جامعه در اختیار دارند باید برای ترغیب بیشتر مردم به حضور در عرصه انتخابات تلاش کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: تلاش برای مشارکت مردم نوعی جهاد اکبر محسوب می شود، لذا باید همه در میدان باشیم و در ثواب شکل گیری این مشارکت گسترده سهیم شویم.

تلاش برای مشارکت مردم در انتخابات جهاد اکبر است

ابن الدین حمیدی با اشاره به اقدامات شاخص مجلس و دولت در عرصه های مختلف گفت: کاهش نرخ تورم، رشد اقتصادی، شکل گیری تجارت خارجی، توسعه و بهبود روابط خارجی با دنیا از شاخص‌هایی است که بیانگر حرکت رو به رشد کشور است.

جانشین رییس بسیج اساتید کشور گفت: شاخص‌ها بیانگر رشد و حرکت توسعه ای کشور و این تحول بستری برای افزایش سرمایه اجتماعی و امیدواری مردم است که با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی با مشارکت بالا را تحقق ببخشند.

ابن الدین حمیدی افزود: جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری در جنگی تمام عیار قرار داشته است، چون انقلاب اسلامی زیربنایی‌ترین نگرش غرب را نشانه گرفته و نظام حکمرانی ما متفاوت است و جنس انقلاب اسلامی ظلم ستیزی، استکبارستیزی و عدالت خواهی است و در برابر ناعدالتی ها ایستاده‌ است.

وی ادامه داد: امروز آمریکا از درون پوسیده است، سرمایه اجتماعی آنها رو به افول و اعتماد عمومی مردم به حکمرانان آنها به پایین‌ترین حد رسیده است و کسری بودجه وحشتناک و تولید ناخالص داخلی آنها نیز کاهش یافته است.

پایان پیام/

کد خبر 1741869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha