کتاب خوب| «نقشه‌ی نقش بر آب»   

کتاب « نقشه ی نقش برآب» تلاش دارد به مخاطب القاء نمایند که انقلاب اسلامی به مدد لطف و عنایت الهی، برکات خون شهیدان و با رهبری حکیمانه و بی‌نظیر مقام معظم رهبری گردنه‌ی دشوار سال ۸۸ را پشتِ‌سر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، کتاب «نقشه‌ی نقش بر آب» نوشته آیت العظمی سیدعلی حسینی خامنه‌ای(مدظله العالی) به همت انتشارات انقلاب اسلامی در ۲۴۸ صفحه به زیور تبع آراسته شد.


مجموع سخنرانی‌های آیت‌الله علی خامنه‌ای پیرامون وقایع پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸، بروز فتنه‌ی بزرگ و سازمان‌یافته‌ای که دشمنان قسم‌خورده‌ی این انقلاب و سرزمین، سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کرده بودند، کشور و همه‌ی آحاد جامعه را در معرض آزمونی بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داد. به مدد لطف و عنایت الهی، برکات خون شهیدان و با رهبری حکیمانه و بی‌نظیر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمیٰ خامنه‌ای، انقلاب‌اسلامی این گردنه‌ی دشوار را پشتِ‌سر نهاد. بَراین‌اساس کتاب «نقشه‌ی نقش بر آب» که حاوی فرازهای مهمی از رهنمودهای معظّم‌له پیش از سال ۱۳۹۰ بوده، حاوی درس‌هایی ماندگار از این دوران حساس است.


در بخشی از این کتاب می خوانیم: «اولاً انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست. پایه‌ی نظام ما همین انتخابات است. مردم‌سالاری دینی به واسطه‌ی حضور و اراده‌ی مردم، ارتباط فکری، عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور صورت می‌گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح، همگانی و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست. این مردم‌سالاری، عامل پایداری ملت ایران است. اینکه جوانان کشور در ورود به میدان‌های گوناگون این شجاعت و اخلاص را نشان می‌دهند، ناشی از مردم‌سالاری دینی است؛ این را باید خیلی قدر بدانیم».

کد خبر 1741940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha