بچه‌های مسجد «قهرمان» را به یاد حاج‌قاسم اجرا می‌کنند

ایمان عباس زاده گفت: سرود قهرمان به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی تولید شده و چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان اجرا می‌شود.

ایمان عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به تازگی به سفارش ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت، سرودی با نام قهرمان را آماده کرده ایم.

سرود قهرمان اجرا می شود

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این سرود به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی تولید شده تا چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان اجرا کنیم.

وی بیان کرد: قرار است اجرای سرود قهرمان به صورت زنده از شبکه استانی هم پخش شود.

عباس زاده ابراز کرد: همچنین این سرود پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سالگرد شهید سلیمانی در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت اجرا خواهد شد.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: البته سعی داریم به صورت پاتوقی در چند نقطه نیز این سرود را اجرا کنیم.

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری ولایت دو گروه سرود پسرانه شهید پایدار و دخترانه شهید طیاری دارد که در مناسبت های مختلف از ظرفیت این گروه ها برای اجرای سرود استفاده می شود.

 عباس زاده از شرکت گروه های سرود شهید پایدار و شهید طیاری در جشنواره سردار آسمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی برگزار می شود.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اضافه کرد: آثار تولیدی هر دو گروه سرود به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و امیدواریم با تلاشی که بچه های گروه سرود دارند بزودی شاهد درخشش آنها در این جشنواره باشیم.

وی یادآور شد: چند سالی است که گروه سرود شهید پایدار را پایه ریزی کرده ام و به لطف خداوند و با تلاش بچه ها تاکنون یکی از موفق ترین گروه های سرود کشوری بوده است.

عباس زاده گفت: جا دارد از خانم امیری نژاد سرپرست گروه سرود دخترانه شهید طیاری که با ما همکاری دارند، تشکر کنم.

کد خبر 1742152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha