آزادی ۶۳ زندانی خراسان جنوبی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد استان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی موحدی‌راد امروز (۱۲ دی) در مراسم نهضت خدمت مومنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز تفکر حاج قاسم در حال توسعه است و مردم مظلوم در سراسر دنیا یاد گرفتند که اگر جلوی استکبار بیاستند استقلال و قدرت پیدا می‌کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در ادامه گفت: ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد به تعداد سال‌های عمر با برکت شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام موحدی‌راد با بیان اینکه همچنین ۶۳ زندانی از طریق نهادهای ارفاقی آزادی مشروط داده شده‌، گفت: بازدید از ۶۳ خانواده زندانیان برای رسیدگی به مشکلات آنها در دستور کار است.

به گفته وی؛ زمینه انتقال ۶۳ زندانی غیربومی به شهر و محل سکونت‌شان و ملاقات همین تعداد خانواده زندانی از طریق ارتباط برخط به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی دادگستری استان خراسان جنوبی فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از اجرای طرح «طلیعه امید» به یاد سردار سلیمانی گفت و عنوان کرد: برای این منظور ۶۳ طرح جهادی در مناطق محروم برای ارائه خدمات قضایی اجرا شده است.

وی بیان کرد: اهدای ۶۳ تعداد بسته فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ مقاومت و ایثار نیز انجام می‌شود.

کد خبر 1742153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha