برگزاری اردوهای مادر و دختری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در مشهد

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری اردوهای جذاب مادر دختری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) خبر داد.

یوسف اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد بیان کرد: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) و زیر نظر باشگاه "ملکه" اردوهای جذاب مادر و دختری برگزار می شود.

وی در خصوص باشگاه‌های ایجاد شده برای مشهدی‌ها گفت: یکی از رویکردهای ما در حوزه فرهنگی شهر خانواده محوری است که در این خصوص باشگاه‌های مخاطب محور ایجاد شد و ماموریت آن این بود که برای اقشار مختلف خانواده از کودکان تا زوج‌های جوان و افراد مسن برنامه هایی تدوین شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: از جمله این باشگاه‌ها "کهکشان کودکی" ویژه‌ کودکان دو تا ۶ سال، "جام" ویژه کودکان هفت تا ۹ سال، "ملکه" ویژه دختران ۹ تا ۱۲ سال و "سراج" ویژه پسران ۹ تا ۱۲ سال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت این اردوها محدود است افزود: این تور ویژه دختران ۹ تا ۱۲ سال به همراه مادرانشان است و علاقه مندان می‌توانند با ارسال ملکه به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۰۸ برای حضور در این تور ثبت نام نمایند.

پایان پیام/

کد خبر 1742272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha