نمایشگاه «حجاب فاطمی» در کانون «منتظران ظهور» کازرون برپا شد

زراعت پیشه از برپایی نمایشگاه «حجاب فاطمی» همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد. 

 زینب زراعت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر اظهار داشت: امام علی (ع) عفت را منشاء تمام نیکی ها  و خوبی ها معرفی می کند و عزت و سربلندی، حفظ نفس، سلامت جامعه، پاکی اعمال، قدر و منزلت الهی و استحکام بنیاد خانواده را از فواید عفاف و حجاب می داند. 

وی با بیان اینکه توجه به عفاف و حجاب نباید فقط به یک هفته محدود شود، افزود: برای آگاه سازی موضوع عفاف و حجاب باید از همان دوران کودکی اقدام کنیم و با این امر، فرزندان را از آسیب های اجتماعی مصون داریم.   

مسئول امور بانوان کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) را از راهکار های حفظ عفاف و حجاب دانست و خاطر نشان کرد: آشنا سازی نسل جوان با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی عفاف و حجاب برای زنان مسلمان آزاده جهان و ایران یک ضرورت فرهنگی در جامعه امروز است. 

زراعت پیشه تقویت ارزش‌های دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با زبان هنر را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد. 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۵دی ماه ۱۴۰۲ در مسجد الزهرا (س) برپاست، یادآور شد: انواع چادر، روسری، ساق دست، بسته‌های جشن تکلیف دختران، مقنعه‌های چانه‌دار و هددار و … در این نمایشگاه با برند ایرانی و قیمت‌های مناسب عرضه می شود.

کد خبر 1742351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha