شهید سلیمانی سرسپرده ولایت و سرباز واقعی اسلام و انقلاب بود

حجت الاسلام حسینی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مشکلات، سختی ها و در تنگناها سرسپرده ولایت و سرباز واقعی اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: شهید سلیمانی یک انسان جامع الاطراف بوده است، یعنی در کنار اینکه یک انسان شجاع و اهل مبارزه با باطل بودند خیلی اهل اشک و عبادت بوده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: شهید سلیمانی بسیار اهل مطالعه و یک انسان مهربان و دلسوز بودند و مسئولیت پذیر بودن ایشان را فردی خستگی ناپذیر کرده بود.

وی با بیان اینکه سردار دلها در مشکلات، سختی ها و در تنگناها سرسپرده ولایت و سرباز واقعی اسلام و انقلاب بود، اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی در زمان خدمت در جبهه جنوب غرب کشور و زمانی که در کرمان و شرق کشور به سپاه اسلام و انقلاب خدمت می کردند و در سپاه قدس بودند، سرباز واقعی بودند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: خدمات ایشان به صورت ویژه در دفاع از حرم شریف حضرت زینب (س) و عتبات مقدسه کربلا و لبنان و جبهه مقاومت در اقصی نقاط دنیا دیده شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: شهید سلیمانی به دلیل ارتباط ویژه ای که از مسیر عبادت و خدمت با اهل بیت(ع) ایجاد کرده بود، لطف اهل بیت(ع) هم شامل حال ایشان می شد.

وی افزود: همچنین سردار شهید سلیمانی به دلیل برخورداری از تقوا و پرهیزکاری، اهل بیت (ع) به عمر ایشان برکت دادند و توفیقاتشان را بیش از پیش کرده و محبت شان را در دلها زیاد کردند.

حجت الاسلام حسینی گفت: این شهید بزرگ از بصیرت خاصی برخوردار بود و در کنار اینکه یک فهم عمیقی از مسائل روز و دغدغه های امام جامعه به دست آوردند خدمات بسیار زیادی هم انجام دادند.

وی با بیان اینکه به دلیل جامع الاطرافی شهید سلیمانی مقام معظم رهبری فرمودند باید به ایشان نگاه مکتب داشته باشیم و مکتب شهید سلیمانی را مطرح کردند، افزود: خدمت، مهربانی، مسئولیت پذیری، دلسوزی، شجاعت، اشک، عبادت و سرسپردگی به ولایت از خصوصیات شهید سلیمانی بود که باعث شد که مقام معظم رهبری فرمودند به ایشان نگاه مکتب داشته باشیم و مکتب ایشان را پیش چشممان قرار دهیم تا برای خدمت اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت و اهل بیت(ع) گرامی و پیامبر (ص) موفق باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در پایان سالروز شهادت این سردار بزرگ اسلام را به مردم ایران، جبهه مقاومت و همه علاقمندان به ایشان تسلیت گفت.

کد خبر 1742500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha