اعتکاف دانش‌آموزی در مساجد گلستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام حسینی از برگزاری اعتکاف دانش آموزی از سوی کانون های مساجد گلستان خبر داد و افزود: این برنامه در ۳۵ شهر استان گلستان در قالب اعتکاف دانش آموزی دختران و پسران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امروز (شنبه ۱۶ دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: ۹۰۰ کانون فرهنگی و هنری ثبت شده در استان وجود دارد و فعالیت می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: از این تعداد کانون، برخی از کانون ها برنامه های مختلفی را به صورت همیشگی و مناسبت های مختلف برگزار می کنند.

وی ادامه داد: کانون گلشن مسجد جامع گلشن گرگان نیز یکی از کانون های متفاوت در سطح استان است که فعالیت های مختلفی فرهنگی و هنری را در طول سال اجرا می کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به طرح توانمندسازی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: این طرح در راستای توانمندسازی کانون ها و جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد تهیه شده است.

وی از برگزاری اعتکاف دانش آموزی از سوی کانون های مساجد استان خبر داد و افزود: این برنامه در ۳۵ شهر استان گلستان در قالب اعتکاف دانش آموزی دختران و پسران برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به وجود ۵۶۶ کانون روستایی در استان، اظهارداشت: با همکاری اداره کل امور روستایی استان در گام اول ۱۰ درصد کانون های روستایی به صورت پایلوت پای کار آمدند تا برنامه های فرهنگی هنری در این روستاها اجرا شود.

کد خبر 1742971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha