دشمن از جهانی شدن فرهنگ و آیین ایران اسلامی هراس دارد

حجت الاسلام موحدی آزاد به حملات تروریستی دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن از فرهنگ و آئین ما می‌ترسند و هراس دارند که این فرهنگ و آئین جهانی شود که شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی آزاد، امروز(۱۶ دی)، در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان اظهارداشت: قرآن و عترت چراغ است مشروط بر آنکه به آنها تمسک بجوییم و دریچه قلب خود را به سمت آنها باز کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه اهل‌بیت(ع) و پیامبر قطب فکری جامعه مسلمین هستند، افزود: دوران انقلاب وقتی امام ملت را دعوت به پیروی از اهل‌بیت کرد و ملت هم لبیک گفتند، مشکلات یکی پس از دیگری حل شد، امروز نیز اگر این مسیر را ادامه دهیم مشکلات جامعه حل می شود.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد ادامه داد: امروز در دنیا از غزه و فلسطین حمایت می‌کنند و امام راحل این فرهنگ را جهانی کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال به‌هم‌زدن استقلال سیاسی کشور ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن نمی تواند به هدف خود برسد و ایران اسلامی هر روز مقتدر تر می شود.

دادستان کل کشور در ادامه اظهارکرد: با کسانی که در فضای مجازی در خصوص حادثه تروریستی کرمان تولید محتوای مجرمانه می‌کنند برخورد قاطع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: دادستان جدید باید وقت بیشتری در حوزه کاری خود بگذارد و با نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قضائی همکاری مطلوبی داشته باشید.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی موجب امنیت، مایه قوت قلب و امنیت روانی جامعه بوده و یاغیان اخیر حادثه تروریستی کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه اسلامی ایران جامعه آبرومند و عزتمندی است، آبروی خانواده‌ها را به‌خاطر یک خطای قابل‌اغماض، حفظ کنید و انصاف از سوی دادستان و قضات رعایت شود.

کد خبر 1743010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha