آرمان های نظام در دل مردم بارقه امید و اطمینان ایجاد کرده است

نظری گفت: در چهل واره انقلاب آرمان های نظام در دل مردم بارقه امید و اطمینان را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی، امروز در آیین گرامیداشت روز داوطلب با اشاره به اینکه، در چهل واره انقلاب آرمان های نظام در دل مردم بارقه امید و اطمینان را ایجاد کرده است، گفت: ما باید ادامه دهنده راه امام و شهدای اسلام و انقلاب باشیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان، افزود: این جنایت دشمنان نشان از نادانی و زبونی آنان است.

وی خاطر نشان کرد: ناراحتی عمیق خود را بابت حادثه کرمان اعلام میدارم و برای این عزیزان آرزوی علو درجات داریم و امیدواریم هر چه سریعتر عاملین به مجازات خود برسند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه حرف ما به کام مستکبران خوش نمی آمد و آنها هر چه از توطئه بود بر ما فرود آوردند، اظهار داشت: خوشبختانه انقلاب ما چون به دست معمار کبیر انقلاب ساخته شده بود به این راحتی ها از پای در نمی آید و با هدایت هایی که بعد از عروج ملکوتی ایشان به دست رهبر هدایت شده است به قله نزدیک می شود. 


 
نظری با اشاره به اینکه مجموعه هلال احمر یک مجموعه موثری است، گفت: هلال احمر باید در راستای وظایف خود حرکت کند و اصل بی طرفی را در دستور کار خود قرار دهد. 

در ادامه این مراسم، حمید کمانکش فرماندار خمین نیز ضمن گرامیداشت روز داوطلب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی جز بهترین و پویاترین ادارات همراه با کادری زحمتکش است. 

وی ضمن اشاره به این مهم که طی این دو سال در هفته فرهنگی شاهد زحمات کادر هلال احمر  بوده ایم، افزود: در جریان چندین بازرسی که  ما  به هلال احمر شهرستان  داشته ایم  متوجه نیاز به سالن چند منظوره شده ایم و این مهم  امری بسیار مفید و موثر است و انشالله به مدد مسولین محترم تحقق یابد. 

وی با اشاره به اینکه  خانه های هلال با ورود آقای شهرجردی انجام شد و در هر روستا یک خانه هلال را شاهد هستیم اضافه کرد: شهر خمین هم اینک ملقب به همه الفاظ خوب است و امید آن میرود که طی برگزاری هفته فرهنگی خمین لحظات خوبی را در شهر خمین سپری کنید .

کد خبر 1743021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha