همراهی ملت با رهبری رمز ناکامی دشمنان ایران اسلامی است

سردار گشتاسبی گفت: امروز آمریکایی‌ها با انواع روش‌ها و شیوه‌ها از جمله جنگ‌های ترکیبی و ترور فرماندهان درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، لذا هوشیاری و همراهی ملت با رهبری، رمز ناکامی آنها بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، در مسجد حضرت امام خمینی(ره) این دانشگاه برگزار شد، بر جانفشانی ها و مقاومت آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه تاکید کرد و افزود: تحولات در طول چهار دهه انقلاب نشان داده که چه در گذشته و نیز در حال حاضر در برابر حوادث به خوبی برآمدیم و این قدرت ملت ایران است.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم بیان داشت: ما می گوییم بر قله افتخار دنیا ایستاده ایم، زیرا در برابر زیاده گویی ها و زیاده خواهی های دنیای استکبار ایستاده ایم.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت و شهدای غزه افزود: با حمایت‌های مردم عزیز از امامین انقلاب، روز به روز بر شکوه و اقتدار ایران در جهان افزوده می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، خاطر نشان کرد: ایران مهد مقاومت جهان و الگوی تمام دنیا شناخته شده و ما اکنون با واقعیت‌های عالم خودمان را هماهنگ کرده‌ایم. زیرا هیچ راهی بجز اتحاد و انسجام ملت شریف ایران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر بپذیریم که اکنون دنیا به دو قطب تغییر یافته، ما راه برگشتی نداریم. زیرا در غیر این صورت باید تسلیم محض استکبار شویم. در حالی جنگ، جنگ بین اسلام و غرب است و انقلاب اسلامی ایران با تقدیم ۲۰۰هزار شهید و ۵۰۰ هزار نفر جانباز توانسته راه خود را تثبیت و ادامه دهد.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: جهان استکبار به رهبری آمریکا امروز در غزه مشغول کمک به اسرائیل برای کشتن و سرکوب ۲ و نیم میلیون مسلمانی هستند که می‌خواهند، مستقل باشند.

همراهی ملت با رهبری رمز ناکامی دشمنان ایران اسلامی است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به از جان گذشتگی کردستانی ها و حمایتهای پی در پی از نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز مردم کردستان سربلند از تمام حوادث و اتفاقات، حمایتهای خود از نظام را با قدرت بیشتر ادامه می دهند.

وی افزود: در گام اول و چهل سال اول انقلاب ما با تجربه تلخ و شیرین توانستیم انقلاب را حفظ کنیم و اکنون که در دوره چهل ساله دوم و گام دوم هستیم، انشاالله با حمایتهای بیش از پیش از رهبری و نظام بر قدرت و برتری نظام جهت تقویت جبهه مقاومت بیفزاییم.

سردار گشتاسبی خطاب به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: امروز آمریکاییها با انواع روشها و شیوه ها از جمله جنگ های ترکیبی و ترور فرماندهان درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. لذا هوشیاری و همراهی ملت با رهبری، رمز ناکامی آنها بوده و خواهد بود و شما که در این جایگاه حساس قرار دارید به فرزندان این مرز و بوم آگاهی رسانی کنید و انشاالله موفق و سربلند باشید.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان در ادامه از حضور و در صحنه بودن مردم شریف کردستان در تمامی صحنه ها و مناسبتها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1743072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha