پیش بینی مشارکت ۹۵ درصدی مردم نهبندان در انتخابات

ایروانی گفت: با کمک شوراها و دهیاران پیش بینی می شود ۹۵ درصد مردم نهبندان در انتخابات پیش رو مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (۱۹ دی) در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی نهبندان که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال سال انتخابات است و نقش شوراها و دهیاران در این عرصه بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات، گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار محور اصلی از سوی مقام معظم رهبری هستند، سلامت انتخابات به مسئولان بر می گردد، مباحث امنیتی را نیروهای نظامی و انتظامی دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد به نوعی جریان مشارکت مردم را کاهش دهد و این مهم از راهبردهای دشمن است، گفت: شوراها نماینده مردم هستند و می توانند آگاهی را در لایه های مختلف جامعه منتقل کنند.

فرماندار نهبندان گفت: افتخار دولت سیزدهم این است که تلاش خود را مضاعف کرده و انقلابی و جهادی پای کار مطالبات مردم است لذا دستگاه های اجرایی باید اقدامات اجرایی خود را برای مردم بیان کنند.

ایروانی با اشاره به اقدامات دولت در بخش کشاورزی، افزود: امروز شهرستان نهبندان افتخار دارد که مزارع الگویی را دارد چراکه تغییر اقلیم را در شهرستان داریم، ما نمی توانیم با وجود کم آبی سطح زیر کشت را افزایش دهیم لذا با همان سطح زیر کشت باید عملکرد را بالا ببریم، عملکرد گندم در نهبندان را ما افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه دولت تلاش می کند برای سطوح مدیریتی از بومی گزینی استفاده کند، افزود: طرح کاداستر در راستای کاهش اختلافات با منابع طبیعی در دولت سیزدهم در حال اجرا است.

وی گفت: در نوار مرزی نهبندان باید طرح های هادی و حدنگاری دقیق در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار نهبندان با اشاره به طرح توسعه نهبندان، گفت: ۱۱ دستگاه برنامه های خود را برای این طرح ارائه داده اند.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه همه مسئولان است، گفت: شوراها و دهیاران باید در  خصوص افزایش مشارکت سیاسی مردم تلاش کنند اما نباید از فرد خاصی حمایت کنند.

ایروانی گفت: پیش بینی مشارکت ۹۵ درصدی مردم نهبندان در انتخابات را داریم لذا از شوراها و دهیاران برای این مهم خواستار همکاری داریم.

کد خبر 1743521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha