ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تمدید شد

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۲ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، اشرف السادات ارمکان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: مهلت ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه ثبت نام به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

ارمکان با اشاره به اینکه تحصیل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سه شیوه حضوری، مجازی (آنلاین) و غیرحضوری ارائه می‌شود، گفت: داوطلبان سطح دو می‌توانند به شیوه‌های حضوری تمام‌وقت و یا نیمه‌وقت، غیرحضوری و مجازی (آنلاین) تحصیل کنند.

وی به پذیرش در مقطع تحصیلی سطح سه اشاره کرد و گفت: امسال ۱۳ رشته تحصیلی سطح سه شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت، زبان و ادبیات عربی، علوم و معارف حدیثی و مطالعات اسلامی زنان به صورت حضوری ارائه شده است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: مقطع تحصیلی سطح سه همچنین در رشته‌های تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه مجازی (آنلاین) و در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه آموزش غیرحضوری پذیرش دارد.

ارمکان یادآور شد: علاوه بر دارندگان مدرک سطح ۲ حوزه، دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته در ۷۲ رشته همسوی دانشگاهی می‌توانند در مقطع تحصیلی سطح ۳ ثبت نام کنند. البته این افراد ملزم به گذراندن واحدهای پیش نیاز (حداکثر تا ۵۶ واحد) و جبرانی (حداکثر تا ۱۹ واحد) بر اساس رشته دانشگاهی و رشته انتخابی شان در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها هستند.

وی بیان کرد: در مقطع تحصیلی سطح چهار جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، رشته‌های تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم ارائه می‌شود.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: رشته‌های تحصیلی سطح ۴ به صورت حضوری برگزار می‌شود و شرط پذیرش در آن دارا بودن مدرک سطح ۳ حوزه است.

ارمکان در پایان یادآور شد: آزمون ورودی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت همزمان در ۳۱ مرکز استان برگزار می‌شود.

کد خبر 1743673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha