احیای مسجد تراز در اولویت فعالیت کانون های مساجد باشد

حسین نظری احیای مسجد تراز انقلاب اسلامی را از اولویت های اصلی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و اظهار کرد: علی رغم نبود منابع مالی و امکانات اما مدیران دغدغه مند کانون ها به صورت جهادی و خودجوش و تنها برای رضای خدا برنامه ها را پیش می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۱ دی ماه) نشست هم اندیشی و هم افزایی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کهنوج در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسین نظری در این نشست، گفت: امروز هر کسی مسئولیتی می پذیرد باید با تمام توان و اخلاص به مردم خدمت کند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار کهنوج ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری با توجه به رسالتی که در رسیدن به مسجد تراز انقلاب اسلامی دارند، از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی زایده مساجد است، خاطرنشان کرد: شکل گیری انقلاب از مساجد نشان می دهد که مساجد از جایگاه والایی در بین مردم برخوردارند.

نظری احیای مسجد تراز انقلاب اسلامی را از اولویت های اصلی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و اظهار کرد: علی رغم نبود منابع مالی و امکانات اما مدیران دغدغه مند کانون ها به صورت جهادی و خودجوش و تنها برای رضای خدا برنامه ها را پیش می برند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار کهنوج عنوان کرد: انتظار داریم مدیران کانون های فرهنگی هنری با ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان هم افزایی و همراهی داشته باشند تا به نقطه مطلوب که رسیدن به مسجد تراز انقلاب اسلامی است، برسیم.

کد خبر 1743823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha