برگزاری اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر در ورامین

اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ورامین با حضور اعضای کمیته های دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، اولین جلسه ستاد برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر شهرستان ورامین عصر امروز پنجشنبه(۲۱ دیماه) در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: اولیه جلسه معرفی کمیته های دهه فجر در شهرستان ورامین است و باید کمیته ها از تمامی ظرفیت ها و جایگاه ها بهره گیری کنند و با تشکیل جلسات برای زیر مجموعه ها  وظایف آنها را مشخص کنند.
وی افزود: انتظار است با توجه به در سال جاری که فاکتورهای مهمی در دهه فجر وجود دارد  برای آنها برنامه ریزی کرد و از اهم آن جنگ غزه است که با توجه به شرایط موجود این مسئله و جنایات جبهه استکبار را برای دنیا، تبیین کرد.
حجت الاسلام محمودی عید مبعث را یکی از برنامه های  موجود در دهه فجر عنوان کرد و اظهار داشت: ماه های شعبان و رجب، دهه فجر امسال را تحت تاثیر خود قرار داده اند و باید برای اعیاد مذهبی برنامه ریزی کرد تا مکمل مناسبی برای ایجاد مراسم های ملی و مذهبی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم افزایی جهت برگزاری انتخابات قوی را یادآور شد و گفت: تدوین برنامه های تاثیر گذار برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری از جمله محتواهایی است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.
وی اهداف و سیاست ها را توسط ستاد مرکزی آن تدوین کرد و افزود: ارائه برنامه ها تا پایان دی ماه توسط کمیته ها با توجه به تشکیل جلسات یک ضرورت است و نوآوری و خلاقیت و ایجاد جاذبه برای نسل جدید می تواند یک دهه فجر متفاوت را پایه ریزی به ما نوید دهد.  
حجت الاسلام محمودی در پایان یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری را حساس دانست و تصریح کرد:۲۲ بهمن پرشور زمینه ساز انتخابات با عزت و دشمن شکن خواهد شد و از هم اکنون برای جذابیت این مراسم ملی در کشور برنامه ریزی کرد و شهرستان ورامین  که یک شهر ویژه در کشور با توجه به سبقه انقلابی بودن آن است که می تواند با کار ویژه کمیته ها الگو به سایر مناطق نیز بدهد.

کد خبر 1743881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha