جلب رضایت مردم مهمترین اولویت مجموعه های دولت و مدیران باشد

حجت الاسلام خطیب گفت: مجموعه‌های دولتی و مدیران برای افزایش امیدآفرینی و جلب رضایت مردم خالصانه باید کار کنند تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب_ وزیر اطلاعات، شامگاه‌پنج شنبه(۲۱ دی) در جلسه شورای اداری و رؤسای حراست دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری اظهار کرد: سلب آرامش مردم‌مهمترین توطئه دشمنان است و خوشبختانه همکاری مؤثر نهادهای امنیتی توانست این توطئه‌ها را با شکست مواجه کند.


وی افزود: مجموعه‌های دولتی و مدیران برای افزایش امیدآفرینی و جلب رضایت مردم خالصانه باید کار کنند تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.
وزیر اطلاعات افزایش مشارکت در انتخابات آتی را از مسائل مهم پیش روی استان‌ها دانست و یادآور شد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده کارکرد مجموعه‌های دولتی در استان‌هاست.
حجت‌الاسلام خطیب گفت: رهبری در سخنان اخیر خود از سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور در میان مردم تمجید کردند، افزود: حضور بی واسطه مسئولان در میان مردم، مایه امیدواری و یکی از عناصر اثرگذار در افزایش مشارکت مردمی است و حضور و سفرهای استانی رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی نکته و درسی است برای همه و کسانی که در این دولت مردمی و انقلابی خدمتگذار هستند و مسئولیت دارند.
وی با تاکید بر توجه به امنیت در تمامی سطوح مدیران و کارمندان اظهار کرد: افزایش امنیت سدی در برابر نفوذ دشمن است.
وزیر اطلاعات گفت: حفظ و صیانت از کارکنان دستگاه‌ها، وظیفه سنگینی است که بر عهده حراست‌ها است و باید با همراهی و مساعدت مدیران محقق شود.
وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی و در حوادث مختلف، نیروهای حراست مستقر در دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیران توانستند حافظان نظام را سازمان دهند، گفت: نیروهای حراستی نقش جدی در برقراری امنیت ایفا می کنند.
وزیر اطلاعات، محور اصلی سند تحول دولت را مقابله با فساد دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه نباید مصلحت اندیشی کرد.
حجت الاسلام خطیب گفت: دشمنان نمی توانند پیشرفت‌ها، عزت‌ها، مقاومت، سرافرازی، حضور مردم و راهی که مردم به پیروی از ولایت و امامشان و نایب برحق امام زمانشان (عج) بر می‌دارند را تحمل نمی‌کنند و به همین میزان تلاش و توطئه خواهند کرد.
وزیر اطلاعات با اعلام اینکه دشمنان ایران تمام تلاش خود را برای ناامن سازی در کشور بکار گرفته اند، ادامه داد: طراحی دشمن این بود که دیروز اگر در جنگ ترکیبی نتوانست از مردم در جهت ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد، امروز به خود مردم آسیب بزند.
وی گفت: در مورد حادثه کرمان شورای امنیت کشور، وزیر محترم کشور، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفته اند و هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌هایی که علیه مردم شکل می‌گیرد هستیم.
حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه داعش و هر فتنه گر دیگری دست ساخته آمریکا و تغذیه شده رژیم صهیونیستی است، افزود: طوفان الاقصی پیروزی بزرگ بوده است و کودک کشی و مظلوم کشی و هدف قرار دادن کودکان و زنان و مردان غیرنظامی، برخواسته از شکست، غافلگیری و ذلت اسراییل است.

کد خبر 1743901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha