آزادی ۱۵مددجو از زندان میاندوآب

با همراهی ۵۷ مدیر قضایی و قضات حوزه قضایی میاندوآب ۱۵مددجو با رفاقات قانونی از زندان این شهرستان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، آخرین برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری استان دادستان عمومی و انقلاب مرکز و هیات همراه به حوزه قضایی میاندوآب بازدید از زندان میاندوآب بود.

  ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز و مدیرکل زندانهای استان استان همچنین معاونین قضایی و قضات میاندوآب شبانگاه از زندان شهرستان میاندوآب بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید از بندهای مختلف زندان بازدید و با بررسی وضعیت زندان و زندانیان پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

عتباتی در مورد این بازدید گفت: بازدید از زندان میاندوآب به منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت پذیرفت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به منظور رفع آنها با استفاده از ظرفیت های قانونی تصمیماتی اتخاذ گردد.

موافقت با آزادی مشروط ۳۰نفر زندانی و مرخصی موردی ۲۵ محکوم واجدالشرایط همچنین بهره مندی از مراقبت الکترونیک۳ نفر از مصوبات سفر رئیس کل دادگستری و هیات همراه بود که در پایان با با تایید صورتجلسه بهره مندی از مرخصی منجر به آزادی ۱۵ مددجوی واجد الشرایط راس ساعت ۲۱ بازدید پایان یافت .

آزادی ۱۵مددجو از زندان میاندوآب

آزادی ۱۵مددجو از زندان میاندوآب

آزادی ۱۵مددجو از زندان میاندوآب

آزادی ۱۵مددجو از زندان میاندوآب

کد خبر 1744166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha