تیم‌های برف‌روبی در محورهای مواصلاتی آستارا مستقر شوند

شهاب‌زاده از لغو مرخصی مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا خبر داد و گفت: تیم‌های برف‌روبی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری در محورهای مواصلاتی و معابر شهری مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده امروز(شنبه، ۲۳ دی) در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: جلسه ستاد مدیریت بحران به منظور مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف و باران تشکیل شده است.

فرماندار بندر آستارا از لغو مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و افزود: اعضای ستاد برای برطرف کردن مشکلات احتمالی برف و باران آماده و در دسترس باشند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر با تجهیزات کافی حضور داشته باشند، تصریح‌کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان هر منطقه و جایی نیاز است سریعا وارد میدان عمل شده و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

شهاب‌زاده به احتمال ریزش بهمن در گردنه حیران،گفت: مدارس و مساجد روستای حیران و بهارستان و سایر نقاط کوهستانی برای اسکان مسافران آماده باشند.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا اضافه‌کرد: شهرداری بندر آستارا با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص با بازگشایی راه‌های اصلی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان‌اینکه تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم از جمله نان اندیشینده شود، ادامه داد: جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از نیروهای امدادی برای کمک به حادثه دیدگان احتمالی از آمادگی کامل برخوردار باشند.

شهاب‌زاده بر آماده باش شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد تا در صورت لزوم در مناطق شهری و روستای به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

فرماندار بندر آستارا ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیم‌های برف‌روبی و نمک‌پاشی را در محورها مستقر کنند.

وی با تاکید بر ذخیره‌سازی نفت و توزیع در مناطق صعب‌العبور روستایی، اظهارکرد: تامین کپسول گاز از جمله دیگر مواردی است که دستگاه اجرایی ذیربط باید انجام دهند.

رئیس ستاد مدیریت بحران بندر آستارا بر کنترل زنجیر چرخ خودروهای عبوری در مسیر آستارا - اردبیل تاکید و از هموطنان خواست توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی گرفته و از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

شهاب‌زاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید در بحران‌هایی که اتفاق می‌افتد حضور پررنگ داشته باشند، خاطرنشان‌کرد: در مواقع بحران در صورت لزوم از نیروهای نظامی و انتظامی استفاده شود تا برای مردم مشکلی پیش نیاید و جان و مال آنان نیز به خطر نیافتند.

کد خبر 1744174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha