برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری مصادف با هفته اول ماه رجب از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری مصادف با هفته اول ماه رجب از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

 بر اساس این گزارش نیایش صبحگاهی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و قرائت دعای ندبه توسط محمد ایرانی برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدهادی فرزانه، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیل خورشیدی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی برگزار می‌شود و در روزهای شنبه و دوشنبه حسین ایرانی و سید مهدی کاظمی مداحی خواهند کرد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر فردا یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدجواد عصاری و مداحی سید مصطفی میرداماد، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسنی و مداحی محمد عباسیان، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اعوانی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور آقای حاتمی راد، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدامین بالادستیان دنبال می‌شود.

 مراسم بعد از نماز عصر نیز فردا  یکشنبه با قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه (س)، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط مهدی سماواتی و از سه‌شنبه تا پنجشنبه با قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س)  نیز تا جمعه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین مسعود عالی، سید حسین حسینی قمی، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی، میرهاشم حسینی و محمد سعیدی آریا و از شنبه تا دوشنبه به ترتیب با مداحی سید محسن بنی فاطمی، سید رضا نریمانی و مهدی سلحشور برگزار و هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین عصر پنجشنبه زیارت آل یاسین با صدای سعید شعبانی و پنجشنبه‌شب دعای کمیل با صدای علی مالکی و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

کد خبر 1744176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha