«یک فنجان نوجوانی» به میزبانی آستان فاطمی

ویژه‌برنامه «یک فنجان نوجوانی» شامل گفت‌وگوی صمیمی کارشناسان دینی با نوجوانان، چالش روز نوجوان، یک دقیقه مطالعه، مسابقات متنوع، تبلیغ چهره‌به‌چهره، برنامه چندرسانه‌ای، حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت معصومه (س) هر روز در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، ویژه‌برنامه «یک فنجان نوجوانی» به‌منظور معرفت افزایی نوجوانان پسر حاضر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)  هر روز عصر در رواق علامه مجلسی این آستان مقدس برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه، شامل گفت‌وگوی صمیمی کارشناسان دینی با نوجوانان، چالش روز نوجوان، یک دقیقه مطالعه، مسابقات متنوع، تبلیغ چهره‌به‌چهره، برنامه چندرسانه‌ای، حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها می‌شود.

گفت‌وگوی صمیمی کارشناسان دینی با نوجوانان در قالب  «یک فنجان نوجوانی»

یک فنجان نوجوانی هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور عموم نوجوانان پسر حاضر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود که با استقبال نوجوانان رو به رو شده است.

گفت‌وگوی صمیمی کارشناسان دینی با نوجوانان در قالب  «یک فنجان نوجوانی»

این طرح از فروردین ۱۴۰۱ در حرم مطهر حضرت معصومه(س)  اجرا می‌شود که باتوجه‌به استقبال خوب نوجوانان از این طرح، روزانه سه کارشناس به ارتباط با نوجوانان و اجرای برنامه‌های معرفتی می‌پردازند.

کد خبر 1744594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha