جشنواره مالک اشتر به دنبال ایجاد عرصه رقابت برای خدمت بهتر است

سردار مسلمی جشنواره مالک اشتر را معرفی نمونه ای از برترینها در حوزه و پایگاه مقاومت بسیج دانست و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد عرصه رقابت برای خدمت بهتر و شایسته تر در تعالی بخشی برنامه های سپاه هر ساله برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر بسیج که با هدف تکریم و قدردانی از رده ها، پایگاه های مقاومت بسیج برتر و بسیجیان شاخص و نمونه استان در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه تشویق موجب ایجاد انگیزه در کارکنان برای انجام وظایف محوله می شود، اظهار کرد: هر ساله ارزیابی کارکنان شاغل در بسیج با مولفه های مختلف انجام می شود.

جشنواره مالک اشتر به دنبال ایجاد عرصه رقابت برای خدمت بهتر است

وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر با هدف انتخاب بهترین های سپاه کربلا برگزار شد، افزود: تکریم کارکنان یکی از راه های ارتقای مجموعه محسوب می شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه ۸۰ نفر از کارکنان برتر سپاه کربلا در قالب جشنواره مالک اشتر مورد تجلیل قرار گرفتند، گفت: نیروهای برتر حوزه های مقاومت، نواحی مقامت، گردان های بسیج پایه، لشکر ۲۵کربلا، حفاظت اطلاعات و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به عنوان نمونه و شاخص معرفی و تجلیل شدند.

جشنواره مالک اشتر به دنبال ایجاد عرصه رقابت برای خدمت بهتر است

وی با تقدیر از تمامی فرماندهان و مدیران حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر این خطه از شمال کشور، جشنواره مالک اشتر را جلوه ای از بهترین های سپاه و بسیج دانست.

سردار مسلمی همچنین فرمانده سپاه کربلا بعنوان فرمانده برتر در حوزه اجرای برنامه های بسیج در کشور انتخاب شد، خاطرنشان شد: معتقدم این انتخاب نتیجه فعالیت جهادی بسیجیان و کارکنان سپاه کربلا استان است.

کد خبر 1744714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha