ثبت‌نام دوره‌های مهارتی «بیان تفسیر قرآن کریم» ویژه طلاب خواهر

مسئول اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، از ثبت‌نام دوره‌های مهارتی «بیان تفسیر قرآن‌ کریم» ویژه طلاب خواهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه علمیه خراسان، فاطمه علیشاهی سبزواری با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب بر این امر مهم، دوره‌های مهارتی «بیان تفسیر قرآن‌کریم» تحت اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، با هدف تقویت و ارتقای سطح علمی و مهارتی اساتید و مربیان قرآن کریم با شیوه‌های جذاب و نوین تفسیر قرآن کریم، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره توسط اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و با همکاری و مشارکت ستاد تفسیر قرآن کریم و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، با حضور اساتید مجرب برگزار می‌گردد و سرفصل‌های این دوره، نظیر قالب‌های بیان تفسیر، روش دسته‌بندی آیات و مفاهیم قرآن، اصول مبانی و روش برداشت از قرآن و نیز شیوه‌های انتقال مفاهیم قرآن به کودکان و نوجوانان است، که ویژه اساتید و مبلغان دارای مدرک سطح ۲ به بالا، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

علیشاهی اعطای گواهی پایان دوره و امکان شرکت در دوره‌های تخصصی تربیت مدرس را، از مزایای این طرح برشمرد و تصریح کرد: بهره‌مندی از اساتید کشوری، امکان مشارکت در برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی و همچنین رایگان بودن این دوره، از دیگر مزایای این طرح است.

مسئول اداره فرهنگی خواهران حوزه علمیه خراسان یادآور شد: علاقه‌مندان تا ۳ بهمن‌ماه، فرصت دارند جهت ثبت‌نام در این طرح، به مسئولان فرهنگی در مدارس علمیه مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلاس‌های این دوره از ۷ بهمن‌ماه، در دو شیفت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۰۰۸۴۸۰، ۲۲۲۹۰۸۷۷ و ۰۹۱۵۳۲۰۳۶۹۸ تماس گرفته، و یا به کانال دفتر خواهران در پیام‌رسان ایتا به نشانی @daftare_khaharan بپیوندند.

کد خبر 1744820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha