نمایشگاه تولید کنندگان ملی و استانی در ورامین افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون با حضور تولید کنندگان ملی و استانی در ورامین باهدف تحقق شعار سال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی شهرستان ورامین، صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ماه) در سالن شهید امیر گلعباسی با حضور معاون امور استان‌های کشور و مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام‌جمعه موقت ورامین، احمد قشقایی رئیس و فرجی و فرهی اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف شهرستان ورامین، رسول ابراهیمی مدیر نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه استان تهران، برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم، پس از افتتاح و بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، تصریح کرد: تأکیدات رهبری معظم در مهار تورم، رشد تولید و مردمی‌سازی به ویژه در حوزه اقتصاد، مسیر کارکردی و نقشه راه روشنی برای سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی که تقویت تولید و عرضه مستقیم و با تخفیف صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی به مردم را در بر دارند، در راستای مهار تورم و رشد تولید مؤثر هستند و کمک اثرگذاری به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این صنعت دارند.

امام‌جمعه موقت شهر ورامین در پایان، با تشکر از اتاق اصناف و برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: در اقتصاد ایران، دو هدف مهار تورم و ایجاد رشد تولید، نه تنها با هم تضادی ندارند بلکه کاملاً هم‌راستا هستند و برای این دو هدف، باید زمین بازی اقتصاد کشور، به محلی مساعد برای ثروت‌آفرینی تبدیل شود.

احمد قشقایی رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین نیز در حاشیه این افتتاحیه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان بومی اقصی‌نقاط استان تهران و مردم شریف شهرستان ورامین و شهرستان‌های مجاور است.

رسول ابراهیمی مدیر این نمایشگاه نیز در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی شهرستان ورامین با حضور حدود ۲۰ واحد بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست‌اندرکاران صنعت مبلمان استان تهران و شهرستان ورامین، در ۶۰ غرفه با مجوز اتاق اصناف شهرستان برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه بزرگ، اضافه کرد: کالاها و اجناس ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی و همچنین به‌صورت اقساطی و با تخفیف ۱۵ درصدی علاوه بر تخفیف عادی برای زوج‌های جوان به فروش می‌رسد.

کد خبر 1744887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha