نیروی انسانی در حوزه فرهنگ باید جریان ساز و تحول گرا باشد

سبزواری با بیان اینکه نیروی انسانی در حوزه فرهنگ باید تحول گرا و جریان ساز باشد، گفت: نیروی انسانی که به بهانه نبود بودجه و پرسنل کم کار است نمی تواند مدیر موفق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، داود سبزواری-سرپرست اداره کل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مدیرکل و کارکنان دستگاه فرهنگ و هنر مازندران ضمن تحسین فعالیت اداری و مالی و کارگزینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: مسائل در استان حل و فصل می شود به شرط اینکه انگیزه و جسارت در مجموعه وجود داشته باشد.

نیروی انسانی در حوزه فرهنک باید جریان ساز و تحول گرا باشد

وی با بیان اینکه افرادی که بابت انتصاب روسای ادارات معرفی می شوند عیارشان سنجش می شود، افزود: استان مازندران نمره قابل قبولی دارد چرا که سطوح افراد معرفی شده بالا و قابل دفاع است.

سبزواری با بیان اینکه پرسنل برای طی مسیر ترقی و دریافت پست مدیریت در حوزه فرهنگی باید تحول گرا و جریان ساز باشند، گفت: نیروی انسانی که به بهانه نبود بودجه و پرسنل کم کار است نمی تواند مدیر موفق باشد.

وی با بیان اینکه کار کردن در فراوانی بودجه و نیروی انسانی خیلی قابل دفاع نیست فردی ارزشمند است که بتواند با کمبودها در حوزه فرهنگ و هنر برکاتی را به جای بگذارد.

نیروی انسانی در حوزه فرهنک باید جریان ساز و تحول گرا باشد

سبزواری از اعلام آمادگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از ادارات کل استان ها که به درستی ماموریت ها را پیگیر هستند خبر داد و خاطرنشان شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در تیم مدیریتی جدید بسیار شایسته تحسین در حال فعالیت است.

کد خبر 1744919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha