اعتبار مورد نیاز تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران تامین می شود

منظور گفت: در راستای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری تامین اعتبار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، داود منظور- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،   پنجشنبه(۲۸ دی) در حاشیه افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران گامی مهم و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع از این مرز و بوم است.
وی افزود: دلدادگی مردم این استان در دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور بر همگان روشن است و احداث این‌پارک موزه اوج دلدادگی مردم این دیار است.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرح توسعه پارک موزه دفاع مقدس مازندران با حمایت استاندار و سازمان برنامه و بودجه تامین خواهد شد، یادآور شد: پارک موزه دفاع مقدس مازندران علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم، بیانگر شور و اشتیاق رزمندگان این استان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

به گزارش شبستان، فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در محوطه‌ای به مساحت ۱۴۵ هزار متر مربع که شامل حسینیه وداع، بیمارستان صحرایی، مجموعه‌های نمایشگاهی و استقرار بخشی از تجهیزات نظامی است، امروز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد و فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در ۱۱۰ هکتار زمین از سال آینده عملیاتی  می شود.

کد خبر 1745030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha