مشارکت رای اولی ها در انتخابات برشی از بیانیه گام دوم انقلاب است

فرماندار نهبندان گفت: رای اولی ها باید در برشی از بیانیه گام دوم انقلاب برای جریان انتخابات نقش آفرینی کنند لذا مطالبه گری رای اولی ها برای ما مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی شامگاه (۳۰ دی) در نشست صمیمی با دانش آموزان و رای اولی های مدارس دخترانه نهبندان اظهار داشت: در انتخابات سرنوشت ساز پیش روی، نیازمند همکاری و مشارکت رای اولی ها هستیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخبگان رهبری را پیش روی داریم، افزود: وظیفه ما در گام نخست؛ اجرا و مشارکت در انتخابات است. مقام معظم رهبری یعنی بالاترین مقام کشور یک سال مانده به انتخابات به چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت اشاره کردند چراکه دشمن انتخابات ما را هدف گرفته است.

وی گفت: برای سلامت انتخابات افراد باید ۱۰۰ درصد قانون انتخابات و شاخص ها را رعایت کنند، در حوزه رقابت و مشارکت انتخابات نیازمند مردم و حضور پر رنگ رای اولی ها هستیم.

وی افزود: رای اولی افرادی هستند که رقابت پر شور انتخابات را با ارائه بحث و نظر خود برای شرکت در انتخابات محقق می کنند، در حوزه معیشت و اقتصاد ضعف هایی داریم لذا مردم باید مشارکت داشته باشند تا ما در این عرصه موفق شویم.

ایروانی گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم فردی منتخب می شود که سلیقه ما نیست و با اقلیت سکانداری کشور خواهد کرد.

وی افزود: دو سال از استقرار دولت سیزدهم گذشت، شکل کار دولت در نهبندان متفاوت بوده  چراکه در نهبندان در حوزه زیرساخت های گاز و آب کار شده است، آب از دریای عمان به نهبندان در حال انتقال است و این مهم یکی از ضرورت ها بود، همچنین نهبندان در آینده به دستور رهبری به خط ریلی متصل خواهد شد.

فرماندار نهبندان با اشاره به تعطیلی کارخانه ها به دلیل نبود گاز، گفت: با اجرای پروژه خط انتقال گاز از دشتک زابل مشکل ما رفع و تجارت راه می افتند.

وی با بیان اینکه در کمتر از دو سال بیش از سه هزار میلیارد تومان در نهبندان هزینه شده است که اعتبار کمی نیست، یادآور شد:همچنین بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خرد هزینه کرده ایم.

فرماندار نهبندان از گاز رسانی به برجک های نیروی انتظامی در مرزها خبر داد و افزود: ۱۰۰ گلخانه آماده واگذاری است چراکه ما شاهد تغییر اقلیم در نهبندان هستیم.

وی افزود: رای اولی ها باید در برشی از بیانیه گام دوم انقلاب برای جریان انتخابات نقش آفرینی کنند لذا مطالبه گری رای اولی ها برای ما مهم است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه فضایی برای رای اولی ها ایجاد می شود تا نامزدهای انتخاباتی به سوالات دانش آموزان پاسخ بدهند، افزود: جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان رای اولی هدف گذاری شده است.

کد خبر 1745392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha