دهه فجر ،بهترین فرصت برای جهاد تبیین 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای تبیین جهاد تبیین و دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه امروز شورای معاونان و روسای ادارات آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد ،دهه فجر را فرصتی مناسب برای جهاد تبیین بیان مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان دانست و افزود: هنر کار روسای ادارات و مدیران مدرسه این است که خود دانش آموزان را مجری و محور تمامی فعالیت های فرهنگی،هنری و پرورشی در طول سال بویژه در ایام دهه فجر قرار دهند.

وی، از تشکیل بیش از هزار و ۵۰۰ تیم دانش آموزی با هفت هزار و ۵۰۰ نفر عضو در سراسر استان در قالب لیگ جت یا همان جهاد تبیین خبر داد و گفت:روسای ادارات و مدیران مدارس باید زمینه و شرایط لازم را برای برگزاری آزمون حضوری دانش آموزان شرکت کننده در لیگ جت به خوبی فراهم کنند.

حسنعلی عزت خواه،همچنین بر آذین بندی سر درب مدارس ،کلاسها و محیط مدارس متناسب با ایام الله دهه فجر تاکید کرد و افزود:اجرای تبلیغات محیطی و برنامه های ویژه دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین و متکی بر ظرفیت دانش آموزان باشد.

دبیر جبهه فرهنگی‌استان هم، خواستار توجه جدی روسای ادارات ،مدیران مدارس و فعال شدن مربیان پرورشی و تیم های ثبت نام کننده در برگزاری هر چه بهتر لیگ جت شد.

ستار هدایت‌خواه ،با بیان اینکه ۳ تا کتاب برای دانش آموزان شرکت کننده در لیگ جت در نظر گرفته شده است افزود:کتاب یک ون شبهه ویژه پسران،بی پرده با حجاب برای دختران و کتابی به نام اکسیر به صورت مشترک برای آنها در نظر گرفته شده و بین شرکت کنندگان توزیع شده است .

وی ،زمان برگزاری آزمون رسمی لیگ جت که به صورت کتبی و حضوری برگزار می شود را دهم بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: پیش از آزمون اصلی چهارم بهمن ماه، یک آزمون به صورت مجازی به‌منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه سوالات از این سه تا کتاب برگزار می شود.

هدایت‌خواه، بیان اینکه از بین هزار و ۵۰۰ تیم شرکت کننده از مدارس استان ۱۵۰ تیم آن به عنوان تیم برتر تجلیل می شوند افزود:به هر یک از این تیم ها مبلغ ۳۰ میلیون ریال هدیه نقدی اهداء می شود.

وی گفت:از بین ۱۵۰ تیم برتر استان ،۱۵ تیم برتر ضمن راه یافتن به مرحله کشوری به هر کدام از این تیم ها مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود. 

دبیر اجرایی شورای معاونان و روسای ادارات آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق در استان کهگیلویه و بویراحمد ،دهه فجر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و گفت: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه خدمات و دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها بویژه در حوزه تعلیم و تربیت است.

محمد دانشی نسب ،بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با آرمان های نظام، انقلاب و شهدا تاکید کرد و افزود: باید در مقابل دشمنان نظام، مسلح به سلاح تبلیغ شده و نسل جدید و دانش آموزان را با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام آشنا کرد.

وی، خواستار استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود دانش آموزان در شهرستان ها و مناطق در جهت اجرای هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های ایام دهه فجر در مدارس شد و گفت: تمام روسای ادارات و مدیران مدارس به صورت ویژه نسبت به اطلاع رسانی اقدامات و خدمات انجام شده در سطح شهرستان اقدام نمایند.

دانشی نسب، همچنین با اشاره به برگزاری لیگ‌جت یا همان جهاد تبیین در بین دانش آموزان ،افزود:برگزاری چنین مسابقه ای موجب تقویت و افزایش بصیرت سیاسی ،دینی دانش آموزان و مصون سازی آنها در برابر انحرافات فکری و هجمه های سنگین تبلیغاتی دشمنان می شود.

کد خبر 1745594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha