مادران قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: مادران قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند که با پرورش فرزندان قرآنی، نقش مهمی در آینده‌سازی جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نظر به تشکیل قرارگاه نهضت قرآنی مساجد در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و همزمانی این حرکت با ایام نکوداشت مقام زن و مادر، سلسه برنامه های «لشکر فرشته ها» به همت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در سطح مساجد آغاز شده است.

توجه به اهمیت والای فراگیری علوم قرآنی و تلاش برای تحقق شعار نهضت بازگشت به مساجد، یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح به عنوان یک از طرح های شاخص قرآنی می باشد.

در استان آذربایجان غربی نیز ۶۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد تخصصی بانوان شروع به فعالیت کردند.

مادران قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند

«لشگر فرشته‌ها» در آذربایجان غربی با تجلیل از بانوی قرآنی آغاز شد

امروز با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی و با همکاری کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران «آمنه» برگزار شد، از «رقیه اسکندری» مدیر موسسه قرآنی «هدی للناس» و مدیر کانون فرهنگی هنری «ابوالحسن» ارومیه تجلیل شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی در این برنامه گفت: مادران قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند که با پرورش فرزندان قرآنی، نقش مهمی در آینده‌سازی جامعه دارند.

وی افزود: بارزترین و والاترین نقشی که در کلام وحیانی قرآن برای زنان ترسیم شده و مورد ستایش قرار گرفته، نقش مادری و عهده داری تربیت فرزندان از سوی آنان می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در این طرح، از مادران قرآنی که حافظ قرآن، قاری قرآن، مربی قرآن و یا فعال در عرصه‌های قرآنی هستند، تجلیل خواهد شد.

مادران قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند

رضایی گفت: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اجرای این طرح، یک خانواده قرآنی ساکن در محدوده جغرافیایی کانون را شناسایی و در سامانه بچه های مسجد ثبت می کند

وی ادامه داد: توجه به اهمیت والای فراگیری علوم قرآنی و تلاش برای تحقق شعار نهضت بازگشت به مساجد، یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح به عنوان یک از طرح های شاخص قرآنی می باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از «رقیه اسکندری» با اهدای لوح تقدیر از طرف حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 1745613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha