جهاد تبیین در عرصه های مختلف نظام ضروری است

الیاسی با تاکید بر اینکه توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت ضروری است، گفت: این مهم در شهرستان ساوه باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهدی الیاسی ظهر امروز (۳ بهمن ۱۴۰۲) در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان ساوه که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در ساوه خبر داد و گفت: این برنامه های با رویکرد فرهنگ سازی و تبیین دستاوردهای نظام برگزار می شود.

فرماندار ساوه همچنین ضمن تبریک ایام ماه رجب و تقارون آن با دهه فجر بیان کرد: دهه فجر امسال با ایام دهه فجر همزمان شده است و و این همزمای فرصت مناسبی برای  بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و برگزاری هر چه پرشورتر برنامه ها است.

وی در ادامه به توطئه های دشمنان در راستای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به ویژه دربین نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب، ایمان و امید مردم را هدف قرار داده تا اقشار مختلف مردم را از نظام دور کرده و میان آنها و ارزش‌های انقلابی شکاف ایجاد کنند.

فرماندار ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت امری ضروری است، اظهار داشت: این مهم در شهرستان ساوه باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

الیاسی در بخش دیگری از سخنانش دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا دانست و اضافه کرد: امروز دشمنان، در صدد کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت هستند که باید دستاوردهای نظام و دولت بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در بین مردم تبیین شود.

ور همچنین با تاکید بر اینکه باید در ایام الله دهه مبارک فجر نسبت به اجرای برنامه‌ها و بهره برداری از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی اقدام ‌شود، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر اهتمام ورزند.

کد خبر 1745958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha