قطع سخنرانی «بایدن» با شعارهایی در حمایت از فلسطین

معترضان در حمایت از مردم فلسطین بارها سخنرانی انتخاباتی جو بایدن را که به دنبال پیروزی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است، قطع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جفرا نیوز، واشنگتن پست گزارش داد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که عصر روز سه شنبه (سوم بهمن ماه) در یک گردهمایی انتخاباتی در ماناساس ایالت ویرجینیا  در نزدیکی واشنگتن دی سی، که سخنان خود را به دفاع از حق سقط جنین اختصاص داده بود، معترضان بارها سخنان او را قطع کردند.

معترضان در حمایت از مردم فلسطین، طی سخنان جو بایدن، شعارهایی در توقف جنگ اسرائیل در غزه سر دادند و همین امر باعث شد  جو بایدن بارها از صحبت خود دست بردارد.

رئیس جمهور ۸۱ ساله دموکرات آمریکا به شعارهای معترضان پاسخ داد و گفت: این تا مدتی ادامه خواهد داشت. آنها همه اینها را برنامه ریزی کرده‌اند.

این اولین باری نیست که از بایدن به طور علنی درباره موضعش در قبال جنگی که سه ماه و نیم در غزه ادامه دارد، مورد مواخذه قرار می‌گیرد.

جو بایدن برای کسب یک دوره جدید در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در نوامبر برگزار شود، رقابت می‌کند.

معترضان شعار می‌دادند:«جو بایدن که از نسل کشی حمایت می‌کنی، برو!»

علاوه بر این، مدیر ستاد انتخاباتی بایدن گفت: پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در نیوهمپشایر در شامگاه سه شنبه به این معنی است که او برای انتخابات ریاست جمهوری آتی توسط حزب جمهوری خواه نامزد خواهد شد.

جولی چاوز رودریگز، مدیر کمپین انتخاباتی بایدن در بیانیه ای افزود: «نتایج امشب نشان می‌دهد که دونالد ترامپ عملا نامزدی حزب جمهوری خواه را برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

کد خبر 1746033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha