بسط امید و نشاط در جامعه، همبستگی ملی را تقویت می کند

حجت الاسلام با تاکید بر واگذاری مسئولیت ها به جوانان و سپردن جشن ها به کسانی که چهارچوب اسلام را می شناسند، گفت:بسط امید و نشاط در جامعه، همبستگی ملی را تقویت می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام مهدی فوقی در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات شهرستان گلپایگان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: توصیه روایات، انجام کارها در مسیر رضایت حق است و اینگونه امام خمینی(ره)، حاج قاسم و مهدی باکری ها ساخته می شوند و اقتدار بی‌نظیر کنونی شیعه را می سازد و برافراشته شدن پرچم ایران اسلامی را توسط مردم آمریکا در کنار کاخ سفید، شاهدیم.  


رئیس تبلیغات اسلامی استان اصفهان با یاد آوری نحوه دستگیری امام خمینی در سال ۴۲ و ترس عوامل رژیم، مطرح کرد: چرا به سیاه نمایی انقلاب اسلامی مظلوم برای جوانان روی آوردند؟ وظیفه جهاد تبیین است و باید گفت آنقدر پول از کشور خارج کردند که هنوز به راحتی می توانند هزینه گروه های تروریستی را بدهند و هنوز  پهلوی از ثروتمندان دنیا محسوب می شود در حالی که هنوز لکنت داریم و حقایق گفته نشده است.


وی با تبیین اینکه انقلاب اسلامی به سمت قله پیشرفت حرکت کرده  که جوان‌ها ترور می شوند، بیان کرد: حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بود که مجاهدتی خستگی ناپذیر داشت و رابطه با امام امت به عنوان ولایت فقیه و از سویی ارتباط با مردم داشت.


حجت الاسلام فوقی با تاکید بر اینکه مردم نیازی به مسئول حبس در اتاق نیاز ندارند و نیازمند مسئولی در میدان و حاج قاسم گونه دارند، تبیین کرد: اسلام دو روی سکه دارد و فقط عزاداری نیست و به نشاط و شادی برای ایجاد شور توجه شود و جشن ها را به کسانی که چهارچوب اسلام را نمی شناسند واگذار نشود، بلکه کارها به جوانان سپرده شود تا جشنی مثل جشن کیلومتری غدیر شکل گیرد و برای جشن ها نیرو تربیت کنید.


رئیس تبلیغات استان اصفهان با بیان اینکه بسط امید و نشاط در جامعه، همبستگی ملی را تقویت می کند، ادامه داد: مسئولان مردمی، در نماز جمعه و در میان مردم حضور دارند و به رفع مشکلات مردمی اهتمام دارند، شهید خرازی ابتدا به جلوی جبهه می رفت، سپس به لشگر امام حسین فرمان حرکت می داد و باید به جوانان میدان داد و گام دوم انقلاب اسلامی به معنای پرداختن و مسئولیت دادن به جوانان است.

بسط امید و نشاط در جامعه، همبستگی ملی را تقویت می کند

شکل گیری مدرسه خانواده به زودی در گلپایگان

در ادامه حجت الاسلام روح الله بیاتی زاده با تاکید بر نیاز سنجی مخاطب و شهرستان و سپس ارائه برنامه، در خصوص مهم ترین فعالیت های حدود دوساله خود، بیان کرد: برای حضوری فعالانه در میدان های فرهنگی مثل هیات ها و مدارس و دانشگاه ها تلاش شد، مبلغین و مبلغات شهرستان گلپایگان ساماندهی شد و به صورت سازماندهی شده به مساجد روستاها  و یا به مدارس تحت عنوان آموزش خانواده اعزام شدند و همچنان  این فعالیت ادامه دارد.


رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی گلپایگان با اشاره به راه اندازی مشاوره مذهبی خانواده  در این نهاد، گفت: قرارگاه فرهنگی منتظران ظهور شکل گرفت و دارای چند ستاد است و سبب وحدت و یکپارچگی میان مبلغان و مداحان مذهبی شد و این قرارگاه ستادهایی مانند ستاد اعتکاف، ستاد دهه فجر و ستاد اعیاد شعبانیه  دارد.


وی از ارائه طرحی به عنوان مدرسه خانواده که کار مشترک میان سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش است خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون در اصفهان، در حال بررسی است و در صورت راه اندازی آن، کار آموزش خانواده در مدارس که به صورت پراکنده بود، به صورت متمرکز، یکپارچه و ساماندهی شده با سرفصل ها و مباحث مشخص انجام می شود.

بسط امید و نشاط در جامعه، همبستگی ملی را تقویت می کند

به گزارش شبستان، در این آیین، از تلاش های حجت الاسلام روح الله بیاتی زاده تقدیر شد و حجت الاسلام حامد حقیقت به عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات گلپایگان معرفی شد و حجت الاسلام بیاتی زاده به فعالیت خود، در آموزش و پرورش ادامه می دهد. /

کد خبر 1746219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha