شرکت بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در آیین معنوی اعتکاف

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از سه هزار دانش آموز دختر و پسر استان در آئین معنوی اعتکاف شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت دبیقی» یکی از رویش‌ها و برکات انقلاب اسلامی را برپایی همه ساله مراسم اعتکاف و حضور نوجوانان و جوانان در آن دانست و به خبرنگاران، گفت: اعتکاف اثرات تربیتی زیادی در بحث فردی و اجتماعی دانش آموزان برجای می گذارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال همانند سال های گذشته استقبال خوبی از طرف دانش آموزان استان از این مراسم معنوی به عمل آمد، گفت: به شهرستان ها و مناطق ابلاغ و درخواست شد که مدیران مدارس و مربیان پرورشی جایگاه اعتکاف را برای دانش آموزان در مراسم آغازین و کلاس درس تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این مراسم سه روزه برنامه های متنوعی پیش بینی شد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی، کرسی‌های آزاداندیشی و پرسش و پاسخ، قرائت ادعیه و مناجات، برگزاری جشن میلاد حضرت امیرالمومنین(ع)، برگزاری مراسم روضه و سینه زنی شب وفات حضرت زینب (س)، برگزاری مسابقه و حفظ قرآن و خاطره نویسی و همچنین دعوت از نخبه هم استانی، مسلم جهانبخش که به سلطان انگیزه ایران مشهور بوده، از جمله آنها است.

کد خبر 1746734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha