باید دستاوردهای نظام مقدس برای نسل جدید بیان شود

نادری با بیان اینکه رویکرد برنامه های دهه فجر امسال جهاد تبیینی است، گفت: باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جدید بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، اسماعیل نادری امروز (دوشنبه ۹ بهمن) در نشست خبری فجر گلستان گفت: ایجاد همدلی در بین مسئولان شهرستان و پرهیز از اقدامات جزیره ای از مهمترین اقدامات انجام شده در فرمانداری بوده است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از اهداف برنامه ای این نهاد است، افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم بهترین گزینه انتخاب شده است.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر شهرستان گرگان، گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال جهاد تبیینی است و باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جدید بیان شود.

نادری ادامه داد: برگزاری همایش زن و کرامت انسانی، نمایشگاه گل های فجر در۶ محله با هدف شهروندان با نشاط، خیابان انقلاب با هدف دستاوردهای انقلاب، اجرای سرود در میدان شهرداری طی روزهای (۲۱ و ۲۲ بهمن) با حضور دانش آموزان، همایش زن و بانوی تمدن ساز و گرامیداشت دهه فجر در خانه های فرهنگ و سرای محلات به سبک زندگی اسلامی از مهمترین برنامه های دهه فجر شهرستان گرگان در دهه فجر است.

وی در ادامه از اضافه شدن خانه فرهنگ به خانه های فرهنگ گرگان و بیش از ۴۰ مورد فضای ورزشی روباز و مسقف به فضاهای ورزشی گرگان خبر داد.

کد خبر 1746923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha