نواختن زنگ انقلاب در بیش از ۳۰۰۰ هزار مدرسه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور ۱۱ بهمن ماه در بیش از سه هزار مدرسه استان نواخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی و محلی فردا راس ساعت ۹ صبح در مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج به صدا در می آید.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اعلام کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت دانش آموزان در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان را بازیگران و نقش اصلی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان نسل جوان به ویژه دانش آموزان را هدف گرفته اند، باید به بازخوانی نقش مهم آنها در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت و دانش آموزان باید به عنوان نیروهای پیشران بیانیه گام دوم انقلاب، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عزت خواه افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با وقایع انقلاب اسلامی بوده و این کار مستلزم مطالعه تاریخ و آگاه سازی دانش آموزان توسط معلمان و عوامل اجرایی در مدارس است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نقش مهم دانش آموزان رای اولی در این عرصه مهم تصمیم سازی، بیان کرد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق های رای می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور مؤثر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به جامعه بزرگ فرهنگیان استان برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو، گفت: همه ما وظیفه‌ داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین‌ تری به عهده دارند.

کد خبر 1747135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha