حضور ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در مازندران

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۶۰هزار نفر با ستاد انتخابات استانداری مازندران همکاری دارند، گفت: انتخابات ۱۱اسفند در ۲۲شهرستان و ۳۷بخش به غیر بخش مرکزی که مجری انتخابات نیست برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیز زاده گرجی- رئیس ستاد انتخابات استانداری و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در گردهمایی ائمه جمعه استان در پلاژ شهیدبهشتی سازمان بهزیستی مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱اسفند، اظهار کرد: دشمن برای سیاه نمایی از عملکرد نظام و تحریم انتخابات هزینه می کنند.

وی به فعالیت بیش از ۲۰۰شبکه فارسی زبان برای سیاه نمایی در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رهبری یازده ماه قبل از انتخابات چهار راهبرد امنیت، رقابت، سلامت ومشارکت را مطرح نمودند که همگان باید برای تحقق این منویات معظم له با هدف خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب به خط شوند.

حضور ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در مازندران

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ستاد انتخابات در استان از ۱۵مرداد ماه امسال راه اندازی شد، گفت: انتخابات در ۲۲شهرستان و ۳۷بخش به غیر بخش مرکزی که مجری انتخابات نیست برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در پیش ثبت نام هزار و ۴۵۳داوطلب نام نویسی کردند اما در مرحله نهایی ثبت نام انتخابات، تعداد ۷۴۸نفر نهایی شدند، ادامه داد: در ۹حوزه انتخابیه استان تعداد ۵۲۲نفر تایید صلاحیت اخذ کرده اند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه با احتساب تایید صلاحیت های جدید ۴۶۱نفر در استان برای مجلس شورای اسلامی داوطلب راهیابی به خانه ملت هستند، افزود: پیش بینی می شود به تعداد تایید صلاحیت شدگان افزوده شود.

وی گفت: تعداد پنج نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‌

عزیززاده گرجی، افزود: از تعداد ۲۲ کاندیدای ثبت نام شده در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران تعداد پنج نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: از تعداد ۲۲ کاندیدای ثبت نام شده ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران ۹ نفر نیز انصراف دادند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اسامی پنج نامزد تایید صلاحیت شده ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد، افزود: این تعداد برای چهار کرسی مجلس خبرگان رهبری در مازندران به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۱۰شعبه اخذ رأی دراستان داریم، گفت: تست دستگاه های احراز هویت شعب اخذ رأی استان نیز انجام شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۶۰هزار نفر در فرآیند انتخابات با ستاد انتخابات استانداری مازندران همکاری دارند، خاطرنشان شد: آموزش عوامل اجرایی انتخابات نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این ۹ کانال‌های انتخاباتی گامی در راستای تحقق این راهبردها محسوب می‌شود، افزود: توفیق داشتیم بین جمعیت جوان رای اولی حضور داشته و شاهد علاقه این نسل در اجرای انتخابات باشیم.

عزیززاده گرجی به فعالیت قرارگاه رسام ویژه تحقق راهبردهای انتخاباتی مقام معظم رهبری در ستاد انتخابات استانداری مازندران اشاره کرد.

کد خبر 1747323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha