دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و نظام به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب را ایجاد ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با سراسر کشور در آئینی نمادین امروز با حضور جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج نواخته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا ،گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده ای روشن است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد خاضع یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی  برشمرد و گفت: دشمنان در تلاشند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه بر همگان آشکار می‌شود.

وی با تشریح مهم ترین آثار و برکات انقلاب اسلامی ،آنها را غیرقابل قیاس با خدمات پیش از انقلاب اسلام در ایران اسلامی دانست وافزود:پیشرفت های علمی،نظامی،هسته ای،ارتقا جایگاه و نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف،استقلال،اقتدار و امنیت ایران اسلامی از جمله این آثار است.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به جدا شدن بخش هایی از پاره تن ایران اسلامی در دوران ستمشاهی بر اثر بی عرضگی و بی کفایتی رضاشاه و پسرش محمدرضا شاه پهلوی گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر به این ملت ،اما با رهبری داهیانه امام راحل و دفاع جانانه شهدا،رزمندگان،جانبازان و ایثارگران ،دشمن تا دندان مسلح رژیم بعث عراق و حمایت همه جانبه دنیا از آن نتوانست یک وجب از خاک ایران اسلامی را جدا کند.

دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و نظام به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین راز پیروزی ،ماندگاری و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی را وحدت ،همبستگی و همدلی آحاد ایران اسلامی دانست و گفت:انقلاب اسلامی سرآغاز تحولاتی بزرگ و بنیادین در ایران،منطقه و جهان اسلام بوده است.

حسنعلی عزت خواه دهه فجر را یادآور شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان برشمرد و افزود: دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی و ظلم ستیزی است

وی با تاکید بر تبیین آثار و برکات نظام و انقلاب در دهه فجر، گفت:هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود . 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران دانست و گفت:این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زرق  و برق و سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و نظام به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان هستند

کورش دلشاد پیشرفت، عزت، محرومیت زدایی و برقراری عدالت در تمامی سطوح مختلف را از مهم ترین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم با بیان اینکه صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در 500 مدرسه این شهرستان نواخته شده است،گفت: برنامه های مختلف شاد فرهنگی و هنری به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت دانش اموزان تدارک دیده شده است.

دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و نظام به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان هستند

سید قدرت موسوی ارشد با تشریح سایر برنامه های دهه فجر در مدارس شهرستان بویراحمد افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهداء،آذین بندی،چراغانی و زیباسازی مدارس، برگزاری جشن یاوران انقلاب، برگزاری همایش بزرگ دانش آموزان رای اولی ها،ارجای سرود، نمایش و تئاتر مدرسه ای با موضوع انقلاب ،تجلیل از دانش آموزان نخبه علمی،ورزشی و فرهنگی و بازدید از خانواده های معظم شهید فرهنگی و دانش آموز از مهمترین این برنامه ها است.

گفتنی است در پایان این آئین از فرهنگیان فرزند شهید با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 1747351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha