۳۰۸ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در تالش به بهره ‌برداری می‌رسد

موذن گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۳۰۸ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد.

ایرج موذن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهارکرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۳۰۸ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه با صرف اعتباری بالغ بر ۵۶۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان در شهرستان تالش به بهره ‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری تالش از رشد ۱۲۸ درصدی پروژه‌های عمرانی دهه مبارک فجر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: ۱۰۴ پروژه زیرساختی در تالش با صرف اعتبار ۲۵۷ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان‌اینکه ۱۸ طرح عمرانی از تعداد پروژه‌هایی که همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند مربوط به شهرداری‌های شهرستان تالش است، تصریح‌کرد: برای پروژه‌های شهرداری‌های تالش ۱۷ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان هزینه شده است.

موذن گفت: همچنین در دهه فجر امسال ۱۶۶ پروژه دهیاری‌های شهرستان تالش با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۱۲۰ تومان به بهره‌ برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر ۴ طرح اشتغال‌زایی در تالش به بهره برداری می‌رسد، افزود: اعتباری که برای ایجاد این طرح‌های اشتغال‌زایی هزینه شده است، ۱۴۴ میلیارد ۳۸ میلیون تومان است.

موذن خاطرنشان‌کرد: ۸ طرح حمایتی اشتغال‌زایی کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان و ۸ طرح‌حمایتی مسکن کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

کد خبر 1747410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha