۱۲۲ پروژه در طبس افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار ویژه طبس گفت: ۱۲۲ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان در شهرستان طبس طی دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

علی‌اکبر رحیمی-معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در دهه فجر امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با افتتاح پروژه ها جشن خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در شهرستان طبس طی دهه فجر ۷۰۰ برنامه فرهنگی اجرا می شود، افزود: در کنار برنامه های فرهنگی شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۲ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان در شهرستان طبس خواهیم بود.

رحیمی ادامه داد: در این راستا حدود ۱۱۸ پروژه با ۷۶۱ میلیارد تومان قابل افتتاح هستند و چهار پروژه نیز با اعتبار ۵۷۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهند شد و این پروژه ها مربوط به حوزه های مختلف است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه طی سال جاری ۲۳۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات جذب شهرستان طبس شده است، افزود: فعالیت بخش خصوصی در شهرستان خوب بوده است و در حوزه مشاغل خانگی امسال توانستیم برای ۱۵۳ طرح اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۲۵میلیون تومان جذب کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: در زمینه احیای واحدهای تولیدی و نیمه تمام که ۶ طرح بودند اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان جذب شد و برای ۵۰ طرح در راستای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ توانستیم ۱۳۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان توانستیم جذب کنیم.

کد خبر 1747551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha