رای تک تک مردم ایران اسلامی هموار کننده مسیر پیشرفت است

استاندار سمنان گفت: رای تک به تک مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری مسیر دستیابی به پیشرفت و توسعه و دستاوردهای ارزنده در تمامی حوزه ها را بیش از پیش هموار می سازد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمدرضا هاشمی – استاندارسمنان در آیین آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شبستان اعظم حرم یحیی ابن موسی الکاظم(ع) سمنان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز شکوهمند ورود امام عظیم الشان گفت: امروز دستاورد ارزشمند امنیت را مدیون‌ خون شهدا هستیم و به برکت انقلاب اسلامی، دستاورد های بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی، علمی، هوافضا، عمرانی، اقتصادی و سایر موارد در سطح کشور به دست آمده است.

وی افزود: در طی مدت عمر دولت سیزدهم نیز در بخش های رشد اقتصادی، کاهش تورم، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، کاهش تورم، احیای واحد های راکد، پیشبرد طرح های عمرانی و سایر حوزه های از این دست دستاورد های مطلوبی به ثمر نشسته است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در بحث پروژه های ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته درحوزه افتتاح و بهره برداری از پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی با رشد مطلوبی مواجه بودیم.

استاندار سمنان گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سال ۱۴۰۲ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت قوی در انتخابات، با محوریت جهاد تبیین و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای در ۱۱ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه ۷۶۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به سال گذشته، دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود افزود:  ۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

هاشمی ادامه داد: افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان در دهه‌فجر ۱۴۰۲ موجب اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های هر شهرستان برای بهره‌برداری در دهه فجر، اضافه کرد: سمنان ۱۰۶ طرح با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان، شاهرود ۱۷۲ طرح با ۵۴۹ میلیارد تومان، دامغان ۹۱ طرح با اعتبار ۴۳۶ میلیارد تومان، آرادان ۲۸ طرح با اعتبار ۳۷۸ میلیارد تومان، میامی ۱۱۵ طرح با ۴۷۶ میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سمنان ادامه داد: ۵۱ طرح در سرخه با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان و ۸۹ طرح در مهدیشهر با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: بیشترین افتتاح طرح اقتصادی در دهه فجر ۱۴۰۲ مربوط به شهرستان گرمسار با اعتبار یکهزار و ۲۴۷ میلیارد تومان است.

رای تک تک مردم ایران اسلامی هموار کننده مسیر پیشرفت است

سمنان استان پایلوت در وحدت است

حجت الاسلام عباس خرمیان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز دراین مراسم گفت: سمنان استان پایلوت در وحدت است که بخش‌های مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی با وحدت و یکپارچگی گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ کمیته تخصصی با محوریت مردم برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: آغاز برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان با حضور در گلزار شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام خرمیان با اشاره به تشکیل کمیته های ۲۲ گانه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در استان، گفت: حدود ۵۰۰۰ برنامه در این دهه در استان توسط این کمیته ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آستانه آغاز دهه مبارک فجر آئین زنگ انقلاب ۱۱ بهمن ماه در مدارس استان سمنان نواخته شد افزود: احکام مسئولان این کمیته ها ابلاغ شده و جلسات کمیته ها برگزار شده است و برنامه های متعددی برای دهه فجر برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام خرمیان  افزود: ۵۰۰۰ عنوان برنامه برای چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته ها برنامه ریزی شده است که محتوای برنامه ها بر اساس نیاز هر منطقه می باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان  با بیان اینکه بیش از ۷۰ نقطه استان سمنان برنامه های دهه فجر برگزار خواهد شد  اضافه کرد: برگزاری جشن های مردمی در مساجد، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور مهمانان بین المللی و کشوری در برنامه های سطح استان و ... از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر در استان می باشد.

وی تبیین را محور برنامه‌های دهه فجر امسال در آستانه انتخابات دانست و تاکید کرد: برنامه‌ها بر اساس نیاز هر منطقه و به خصوص نسل جوان جامعه امروز استان برنامه‌ریزی شده و عموماً برنامه‌ها توسط جوانان اجرایی می‌شود.

آیین آغاز ویژه برنامه های مردمی ایام الله دهه مبارک فجر سالجاری با حضور حجت الاسلام مطیعی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مهندس هاشمی- استاندار سمنان، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان سمنان، مشاورین، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم درشبستان اعظم حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم(ع) سمنان برگزارشد.

کد خبر 1747573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha