توزیع بیش از ۲۶میلیارد تومان جهیزیه بین نوعروسان مازندرانی

عمادی ترکامی از توزیع اقلام به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۰میلیون تومان بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد مازندران خبر داد.

سیدموسی عمادی ترکامی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه۷۴ هزار و ۱۳۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد واز خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد:۸۶۸نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در ده ماهه سال ۱۴۰۲ روانه خانه بخت شدند.

وی افزود: برای تامین خدمات ازدواج مددجویان تحت حمایت ۲۶ میلیارد و ۸۰میلیون تومان هزینه شده است و سرانه هر سری جهیزیه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان می باشد. 
 
عمادی ترکامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این نهاد تامین جهیزیه نوعروسان باهدف ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد : جهیزیه ها با مشارکت خیرین و کمیته امداد، تامین و شامل اقلام:یخچال،تلویزیون، لباسشویی ، اجاق گاز، جارو برقی و پنکه می باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه اهدا جهیزیه در استان به روز  و درکوتاه ترین زمان تحویل می شود ،گفت:در این ده ماه  ۱۳۱ سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان، نیز اهدا شده است. 

عمادی ترکامی با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت در این نهاد ،گفت :هدیه ازدواج پسران نیز به ۲۷۵ نفر به مبلغ چهار میلیارد و صدمیلیون تومان پرداخت شد.
 

کد خبر 1747987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha