اجرای بیش از ۲ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در استان مرکزی

سرهنگ گودرزی از اجرای ۲ هزار و ۴۵۰ برنامه طی دهه فجر توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ گودرزی با اشاره به اهمیت تبیین انقلاب و دستاوردهای آن در جامعه به اجرای ۲ هزار و ۴۵۰ برنامه طی دهه فجر در استان مرکزی توسط سپاه و بسیج، خبر داد و گفت: محوریت بخش اعظمی از این برنامه‌ها را روشنگری، بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، تریبون آزاد، نشست‌های روشنگری، یادواره‌های شهدا، راهیان پیشرفت و راهیان نور دانش‌آموزی را از جمله این برنامه ها دانست و ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی سیار به نام «ایران قوی» و برگزاری جشن‌های مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی نیز بیان داشت: توزیع بسته‌های فرهنگی، افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی، افتتاح واحدهای مسکونی و تعمیر و مرمت منازل محرومین، افتتاح ۵ کارگاه تولیدی اقتصادمقاومتی، افتتاح مدرسه مهارت و کارآفرینی، اعزام گروه‌های جهادی و همایش جهادگران بسیجی بخشی از اقدامات مهم در ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همایش‌ها، جشن‌ها و برنامه‌هایی نیز به همین مناسبت ترتیب داده شده است که با حضور گسترده اقشار مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

برپایی میز خدمت در مساجد سراسر استان مرکزی

سرهنگ گودرزی برگزاری میز خدمت در مساجد استان را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: برپایی گشت‌های «رضویون» در سراسر محله‌ها، برگزاری ایستگاه‌های سلامت، رزمایش تذکر لسانی «سفیران مهر»، همایش رأی اولی‌ها، ماشین‌نویسی با شعارهای انقلابی، مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری و غیره از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی، جشنواره سرود فجر، اکران فیلم‌های عمار و ... از دیگر برنامه‌ها ترتیب داده شده برای این ایان است.

وی با اشاره به جشن های انقلاب در سراسر استان، خاطرنشان کرد: از تمامی مردم استان برای حضور در این جشن‌های باشکوه دعوت می‌شود.

خدمت رسانی و امید آفرینی محور برنامه های دهه فجر امسال

سرهنگ گودرزی در ادامه با بیان اینکه  برنامه‌های بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر امسال با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار می شود، ادامه داد: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب امسال نیز با محوریت مردم و در مساجد و محله ها برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیکی دهه فجر و ایام انتخابات، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال با رنگ و بوی انتخابات برگزار می‌شود و باید در برنامه ها و جشن های دهه فجر بر  اهمیت انتخابات و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید شود.

وی همچنیت با اشاره به اینکه دشمن همواره از حضور مردم در صحنه و مشارکت و یکپارچگی ملت ایران می ترسد، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و پای صندوق های رای خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

کد خبر 1748024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha